Komoly dolgokra lesz képes az új McLaren

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.02.15. 15.57

Lecserélték a többszörösen díjnyertes motort, az újonc annyit tud, mint az eddigi legkeményebb Super Series, a 675LT.

 

Hamarosan teljes valójában bemutatkozik a McLaren Super Series (625C, 650S, 675LT) második generációjának első tagja. Korábban egy béna fotón már láthattuk, hogy néz ki nagyjából a kocsi, most pedig hivatalos információkat kaptunk a Genfi Autószalonon bemutatkozó modellről.

Ennyit hajlandó megmutatni az új motorból a McLaren. A sejtelmes piros motortér-megvilágítás a zárak oldásakor gyullad fel, köszöntve a pilótát.

Ennyit hajlandó megmutatni az új motorból a McLaren. A sejtelmes piros motortér-megvilágítás a zárak oldásakor gyullad fel, köszöntve a pilótát.

A legfontosabb tudnivaló, hogy mégsem marad a 3.8 literes V8-as csodamotor: az Év motorjának többször is megválasztott ikerturbós erőforrás helyébe egy azonos elvek szerint felépülő, de 4,0 literes blokk lép. A módosított (vagy vadonatúj fejlesztésű? Erről egyelőre hallgat a gyártó) turbómotor jobb gázreakciókat és rövidebb turbólyukat kínál, mögé áthangolt kipufogót illesztettek, de felárért sportkipufogó is kérhető lesz.

A nyomatékosabb és nagyobb teljesítményű motor papíron pont annyit tud, mint a Super Series eddigi királya, a 675LT: álló helyzetből 7,8 másodperc alatt gyorsul 200 km/órára, a negyed mérföldet pedig 10,3 másodperc alatt futja. Kérdés, hogy a világpremieren megjelenő modell mely szegmensét képviseli a palettának – ha a közepét, akkor még keményebb dolgokra lesz itt kilátás.

Kommentek

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

F1: Letiltották a Haas légterelőjét

A Nemzetközi Automobil Szövetség az Ausztrál Nagydíj második szabadedzésére levetette a Haas-csapat autójáról a T szárnyat. Túl hajlékony volt.

A Fiat motoros Zsiguli legendája

Az idei első nagyszabású autós rendezvényen, az Autó Motor és Tuning Show-n rengeteg csemege akad a géprajongók számára. A széles és ültetett karosszériák, felhúzott motorok kavalkádján túl a veteránok csendes csarnoka is tartogat meglepetéseket.

F1: Újabb motort fejleszt a Honda

Bár az Ausztrál Nagydíj pénteki szabadedzésein a McLaren elfogadhatóan szerepelt, a Hondánál tudják, hogy a jelenlegi erőforrással nem tudnak messzire jutni. Újat fejlesztenek májusra.

Új csúcsmodellt kap a koreai terepspecialista

Jövő csütörtökön mutatkozik be a SsangYong eddigi legnagyobb szabadidőjárműve. Egyelőre még neve sincs az autónak.

Jogtalanul büntették autósok ezreit Budapesten?

Tarlós István szerint jogtalanul bírságoltak meg rengeteg autóst Budapesten. A főpolgármester arra buzdít, hogy ne fizessenek az autósok.

Kabrió, bátraknak

Ha már a Techart GTstreet R Cabriolet karosszériája láttán rossz érzéseid támadnak, várj, amíg megtudod, mire képes a dög.

Verstappen: A Red Bull “túl lassú”

Az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után nem lehetnek igazán elégedettek a Red Bullnál, messze a Ferrari és még messzebb a Mercedes csúcstempója.

Villamosnak indult, busz lett belőle

Ha megvalósul a közösségi közlekedésben az, ami most a mérnökök fejében van, akkor elképzelhető, hogy évek múlva nehezen tudunk majd különbséget tenni a buszok és a villamosok között.

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

Unod a dugót? Itt a megoldás

Te is kivagy attól, hogy órákig araszolsz reggelente, míg beérsz a munkába? Két megoldás van: válaszd a tömegközlekedést, vagy ugorj a kocsisor elejére. Mutatjuk, hogyan.

F1: Hamilton 99 százalékos, Bottas szombatra javulna

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj szabadedzései után Lewis Hamilton hajszál híján tökéletesnek érezte a napot, Valtteri Bottasnak viszont fel kell kötnie a gatyát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.