A legújabb Maybach… nem, ezt nem hisszük el

Mercedes-Maybach G650 Landaulet

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.02.08. 13.45

Makulátlan kidolgozás, elképesztő anyaghasználat, szuverén helykínálat – és mégis, minden porcikánk tiltakozik a gondolatra, hogy idáig fajuljanak a dolgok.

Amikor a Daimler úgy döntött, a Maybachot a Mercedes-Benz extrém felszereltségi szintjeként hozza vissza az élők sorába, nem biztos, hogy számolt a következményekkel.

Mert az S-osztályos limuzin és kabrió Maybachosítása elfogadható, majdhogynem helyén való fejlemény, hiszen a legmodernebb technológiákat alkalmazó csúcsmodellekről van szó.

Portálhidas luxuslimuzin - noooormális???

Most viszont a G-osztályból, ebből a folyamatos csiszolgatás ellenére mégis csak fél évszázados őskövületből faragtak Maybachot, és ez akkor sem helyénvaló, ha egyébként a G-osztály, de főleg az a vászontetős AMG-szörny, aminek a képeken látható autót először hittük, nagyon is szimpatikus a maga elmebeteg módján.

De ideje leszállni a magas lóról, nem tisztünk kritizálni a Daimlert a döntéséért, majd megteszik azt az ügyfelek, ha nem értenek egyet a fejlesztéssel – bár van egy olyan sanda sejtésünk, hogy a Közel-Keleten a Maybachosított luxusterepjáró még a G500 4×4² fenevadnál is keresettebb lesz.

02-Mercedes-Maybach-G650-2

Ami tagadhatatlanul különlegessé teszi az autót, az egyrészt a V12-es motor (630 lóerőre hangolva), másrészt a hátsó üléssor, amely a Landaulet névhez méltóan nem csak főúri komfortot kínál a motorosan állítható, lábtámaszos ülésekkel, hanem teljesen el is választották azt az első üléssortól. Mivel kabrióról van szó, az egésznek csak jelképes jelentőse van, hiszen privát elvonulásra alkalmatlan a kocsi – annál inkább parádés kikocsizásra, mint a régi szép időkben.

15-Mercedes-Maybach-G650-15

A hírek szerint mindössze 99 példányban készül majd a kocsi, a hivatalos világpremierre a Genfi Autószalonon kerül sor.

Forrás: Carscoops.com

Kommentek

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

Magyar gyerekek rajzolták le a jövőt

Hetedik alkalommal hirdette meg a Toyota magyar gyerekek számára is a Toyota Dream Car rajzversenyt: a megmérettetés arra ösztönözte a gyerekeket, hogy rajzolják le, milyennek képzelik el egy szebb jövő autóit.

F1: Óriási aranyköpés a Ferrari-főnöktől – videó

A Ferrari csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene így írta le két szóban Sebastian Vettelt és Kimi Räikkönent.

F1: Letiltották a Haas légterelőjét

A Nemzetközi Automobil Szövetség az Ausztrál Nagydíj második szabadedzésére levetette a Haas-csapat autójáról a T szárnyat. Túl hajlékony volt.

A Fiat motoros Zsiguli legendája

Az idei első nagyszabású autós rendezvényen, az Autó Motor és Tuning Show-n rengeteg csemege akad a géprajongók számára. A széles és ültetett karosszériák, felhúzott motorok kavalkádján túl a veteránok csendes csarnoka is tartogat meglepetéseket.

F1: Újabb motort fejleszt a Honda

Bár az Ausztrál Nagydíj pénteki szabadedzésein a McLaren elfogadhatóan szerepelt, a Hondánál tudják, hogy a jelenlegi erőforrással nem tudnak messzire jutni. Újat fejlesztenek májusra.

Új csúcsmodellt kap a koreai terepspecialista

Jövő csütörtökön mutatkozik be a SsangYong eddigi legnagyobb szabadidőjárműve. Egyelőre még neve sincs az autónak.

Jogtalanul büntették autósok ezreit Budapesten?

Tarlós István szerint jogtalanul bírságoltak meg rengeteg autóst Budapesten. A főpolgármester arra buzdít, hogy ne fizessenek az autósok.

Kabrió, bátraknak

Ha már a Techart GTstreet R Cabriolet karosszériája láttán rossz érzéseid támadnak, várj, amíg megtudod, mire képes a dög.

Verstappen: A Red Bull “túl lassú”

Az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után nem lehetnek igazán elégedettek a Red Bullnál, messze a Ferrari és még messzebb a Mercedes csúcstempója.

Villamosnak indult, busz lett belőle

Ha megvalósul a közösségi közlekedésben az, ami most a mérnökök fejében van, akkor elképzelhető, hogy évek múlva nehezen tudunk majd különbséget tenni a buszok és a villamosok között.

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.