Citroën C-Aircross: városi crossover franciául

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.02.07. 12.43

SUV-offenzívát indít a Citroën. Ennek előőrse a 4,15 m hosszú, 1,74 m széles, 1,63 m magas C-Aircross.

Megvan a maga hátránya a márkák családi arculatának: ha csak fotón látják, sokan fognak elmenni a Citroën C-Aircross tanulmány mellett, hiszen pont úgy néz ki, mint a Citroën számos egyéb terméke – pontosabban egy azokból összegyúrt mix.

 

Ha viszont fizikai valójában látjuk, biztos hátrahőkölünk – erre először márciusban, a Genfi Autószalonon nyílik majd lehetőség -, mert a robusztus szabadidőjármű-kontúrok egy picurka városi jószágot határolnak körül.

A március 7-én a Genfi Autószalonon debütáló C-Aircross Concept a márka SUV-szegmensben indítandó offenzívájának az előhírnöke is egyben.

415 centiméteres hosszával az autó alig nagyobb, mint az egy centi híján négyméteres C3, a két autó szélessége gyakorlatilag megegyezik, viszont a C-Aircross ugyanannyival magasabb is, mint amennyivel hosszabb féltestvérénél.

A kárpitozott műszerfal folytatásaként kialakított, színes kijelzős head-up display, egyküllős kormány, indukciós telefontöltés.

A kárpitozott műszerfal folytatásaként kialakított, színes kijelzős head-up display, egyküllős kormány, indukciós telefontöltés.

Elektronikusan szabályozott légterelő csappantyúk a lökhárítóban, légbevezető nyílások a kerékdoboknál, diffúzor hátul.

Elektronikusan szabályozott légterelő csappantyúk a lökhárítóban, légbevezető nyílások a kerékdoboknál, diffúzor hátul.

12 colos érintőképernyő, a hátsó ülésekig húzódó padlókonzol, világító korallszín padló.

12 colos érintőképernyő, a hátsó ülésekig húzódó padlókonzol, világító korallszín padló. Rengeteg tárolóhely található az utastérben.

 

Tükrök helyett visszapillantó kamerák vannak, a tetőspoiler közepére is került egy belőlük. A belső tükör alatti, negyedik kamera az utat veszi.

Tükrök helyett visszapillantó kamerák vannak, a tetőspoiler közepére is került egy belőlük. A belső tükör alatti, negyedik kamera az utat veszi.

Minden ülésnél külön mikrofon és hangszórórendszer található: beszélgetéshez éppúgy remek, mint hogy elvonuljunk a magunk zenéjébe.

Minden ülésnél külön mikrofon és hangszórórendszer található: beszélgetéshez éppúgy remek, mint hogy elvonuljunk a magunk zenéjébe.

Kommentek

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

F1: Massa nem hiszi, hogy lelépne Alonso

Felipe Massa szerint igen valószínűtlen, hogy volt csapattársa annyira kiábránduljon, hogy a szezon közben elhagyja a McLaren-Hondát.

Óriási áresés jön a hazai benzinkutakon

Jelentősen csökken az üzemanyagok ára szombaton a jövedéki adó változása miatt.

F1: Fél másodperc kéne a Red Bullnak

A Red Bull főnöke szerint nagyjából fél másodpercet kellene gyorsulniuk, hogy harcban lehessenek a Mercedesszel és a Ferrarival. A Renault Barcelonára, de főképp a Kanadai Nagydíjra készül fejlesztési lépcsővel.

Lehet, hogy eddig rosszul gyalogoltál

Simán lehet, hogy eddig rosszul használtad a zebrát.

F1: Minden expilóta paddockbelépőt kaphat

A Forma-1 új tulajdonosa minden korábbi F1-pilótát szívesen lát a paddockban, egyetlen feltétele lesz csak a belépő igénylésének.

Zöld energiára váltanak Európa több országában

A svéd Scania több európai országban teljesen megújuló energiára tér át a gyártás- és a szervizelés terén.

Top 10: Lakókocsik – fillérestől a 40 milliósig

A lakókocsik lehetnek ezerfélék. Kicsik, praktikusak, vagy éppen könnyűek, esetleg zsúfolva vannak extrákkal. Mutatunk pár különleges darabot.

F1: A Ferrari újra kölcsönadná a tartalékost

Olasz sajtóértesülés szerint a Ferrari a következő, kínai-bahreini dupla versenyhétvégére is a Sauber rendelkezésére bocsátotta a tartalékosát, Antonio Giovinazzit. Nem volt könnyű döntés.

Végre retteghetnek a magyar kilométeróra-csalók

Kétfordulós tárgyalásos eljárásban keres vállalkozót a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. egy olyan platform létrehozására, amely végigkíséri az autókat az újként történt eladástól a bontásig. Az adatokat bárki lekérdezheti majd.

F1: Ecclestone-t meghívták a Bahreini Nagydíjra

Az F1 januárban letett urát, Bernie Ecclestone-t az arab királyság koronahercege hívta meg a két hét múlva következő futamra.

A Wankel-motorral röfögő Ladáknál nincs érdekesebb orosz vas

Különc gépek életben tartói, áldás rátok! Nélkületek, elkötelezett őrültek nélkül, mi sem csodálhatnánk ezeket a gazdasági zsákutcának bizonyuló, korántsem hibátlan, de annál különlegesebb szerkezeteket.

F1: Nem tudni, mikor lesz versenyképes Honda-motor

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj megerősítette a téli tesztek tapasztalatait, miszerint továbbra is a Hondáé a legrosszabb F1-es motor, de egyelőre nem tudni, mikor kaphat jobban a McLaren a japánoktól.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.