Citroën C-Aircross: városi crossover franciául

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.02.07. 12.43

SUV-offenzívát indít a Citroën. Ennek előőrse a 4,15 m hosszú, 1,74 m széles, 1,63 m magas C-Aircross.

Megvan a maga hátránya a márkák családi arculatának: ha csak fotón látják, sokan fognak elmenni a Citroën C-Aircross tanulmány mellett, hiszen pont úgy néz ki, mint a Citroën számos egyéb terméke – pontosabban egy azokból összegyúrt mix.

 

Ha viszont fizikai valójában látjuk, biztos hátrahőkölünk – erre először márciusban, a Genfi Autószalonon nyílik majd lehetőség -, mert a robusztus szabadidőjármű-kontúrok egy picurka városi jószágot határolnak körül.

A március 7-én a Genfi Autószalonon debütáló C-Aircross Concept a márka SUV-szegmensben indítandó offenzívájának az előhírnöke is egyben.

415 centiméteres hosszával az autó alig nagyobb, mint az egy centi híján négyméteres C3, a két autó szélessége gyakorlatilag megegyezik, viszont a C-Aircross ugyanannyival magasabb is, mint amennyivel hosszabb féltestvérénél.

A kárpitozott műszerfal folytatásaként kialakított, színes kijelzős head-up display, egyküllős kormány, indukciós telefontöltés.

A kárpitozott műszerfal folytatásaként kialakított, színes kijelzős head-up display, egyküllős kormány, indukciós telefontöltés.

Elektronikusan szabályozott légterelő csappantyúk a lökhárítóban, légbevezető nyílások a kerékdoboknál, diffúzor hátul.

Elektronikusan szabályozott légterelő csappantyúk a lökhárítóban, légbevezető nyílások a kerékdoboknál, diffúzor hátul.

12 colos érintőképernyő, a hátsó ülésekig húzódó padlókonzol, világító korallszín padló.

12 colos érintőképernyő, a hátsó ülésekig húzódó padlókonzol, világító korallszín padló. Rengeteg tárolóhely található az utastérben.

 

Tükrök helyett visszapillantó kamerák vannak, a tetőspoiler közepére is került egy belőlük. A belső tükör alatti, negyedik kamera az utat veszi.

Tükrök helyett visszapillantó kamerák vannak, a tetőspoiler közepére is került egy belőlük. A belső tükör alatti, negyedik kamera az utat veszi.

Minden ülésnél külön mikrofon és hangszórórendszer található: beszélgetéshez éppúgy remek, mint hogy elvonuljunk a magunk zenéjébe.

Minden ülésnél külön mikrofon és hangszórórendszer található: beszélgetéshez éppúgy remek, mint hogy elvonuljunk a magunk zenéjébe.

Kommentek

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

Mit ér a Lada, ha nem segíti nosztalgia?

Sokak szerint a Lada eddig fogadtatása a Kádár-kor iránt egyesekben élő nosztalgiából fakad. A Vesta azonban egy új korszak autója, amit olyan embereknek mutattunk meg, akiknek ez pont olyan modern kori autó, mint az összes többi.

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósok pedig szidják a kamionsofőröket.

F1: Megmutatjuk Vettel kedvenc zenéit

Szokatlan playlisteket állítottak össze Sebastian Vettelel kapcsolatban, de a rádiós beszólásai alapján telitalálat a két lista.

F1: Torpedóval a fején indul az orosz pilóta

A hazai versenyére érdekes sisakfestést választott a Toro Rosso versenyzője, Danyiil Kvjat. A Vettel-balesettel viccel az orosz pilóta, torpedóval a fején versenyez majd.

Lengén öltözött hölgyek olasz autókra gerjednek

Az életet igenlő szenvedély, a nagy kanállal habzsolt élvezet minden valamire való olasz autóban megbújik, és az alábbi képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a hölgyek tisztában vannak ezzel a ténnyel. Hiába, egy Ferrari V8-as hörgése többet mond ezer szerelmes szónál.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.