Még erősebb a Škoda sportszedánja (és -kombija)

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.02.03. 13.18

Nem kevesebb mint 245 lóerőt (az eddiginél 15-tel többet) ad le a ​Škoda Octavia RS legújabb, faceliftes kivitele.

Márciusban, a Genfi Autószalonon tartja új csúcsszedánjának világpremierjét a cseh autógyártó. A Škoda Octavia RS 245 6,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a kombi kivitel egyetlen tizeddel lomhább csupán, a végsebességet 250 km/órában limitálták.

Az autót könnyű lesz felismerni ellentmondásos új orráról, amit egy csokor sportos optikai elem egészít ki: fényes fekete rácsozatú, szélesebb hűtőmaszk, átdolgozott lökhárító méhsejtrajzolatú légbeömlőkkel, kanyarkövető LED-es fényszórók alapáron, LED-es helyzetjelzők, ködfények és rendszám-megvilágítás teszi feltűnővé az autót.

A külső tükörházak és a kipufogó-végcsövek fekete színűek, hátul a tető vagy a far lépcsőjén (karosszériától függően) légterelő terpeszkedik, a kipufogót morcosabbra hangolták.

A beltérben a fekete szín dominál, beleértve az Alcantara sportüléseket, a DSG váltó (ez az Octavia esetében először hétfokozatú) a perforált bőrrel borított sportkormányról is kapcsolható, mindenfelé ezüst dekorelemek oldják a sötét tónust.

1-170203-SKODA-OCTAVIA-RS-245-03

A 245 lóerős motor legnagyobb nyomatéka 370 Nm az 1600-4300/perc tartományban, 80-ról 120-ra 6,6 (a kombinál 6,8 mp) alatt ugrik az autó.

A sportfutómű adott, a hasmagasság 14 mm-rel csökkent (a mezei Octaviához képest), a nyomtáv 38 mm-rel nőtt. A kerekek 19 colosak, a differenciálmű mechanikusan részlegesen zárható, a kormányzás áttétele változó, a változó csillapítás feláras extra.

Kommentek

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.