Kilencfokozatú automata sebességváltó, teljes mértékben variálható nyomatékelosztású összkerékhajtás, és persze a lényeg: az 571 (illetve E 63 S kivitelben 612) lóerős, 4,0 literes V8-as turbómotor: a Mercedes a márciusra időzített világpremier előtt megszellőztette az E-kombi új csúcsmodelljét.

27 mm-rel megnövelt nyomtávjáról és a kerékívekre rázáródó motorházfedeléről messziről felismerni az E 63 kombipárost, de a vaskos küszöbtoldat és a diffúzorral bolondított, feltűnő hátsó kötény is segít az azonosításban.

27 mm-rel megnövelt nyomtávjáról és a kerékívekre rázáródó motorházfedeléről messziről felismerni az E 63 kombipárost, de a vaskos küszöbtoldat és a diffúzorral bolondított, feltűnő hátsó kötény is segít az azonosításban.

A csomagtartó funkcionalitása nem változott: 640 - 1820 literes kapacitás, 10 fokkal meredekebbre állítható, 40:20:40 arányban osztott hátsó üléstámla elektromos oldású reteszeléssel.

A csomagtartó funkcionalitása nem változott: 640 – 1820 literes kapacitás, 10 fokkal meredekebbre állítható, 40:20:40 arányban osztott hátsó üléstámla elektromos oldású reteszeléssel.

Az E 63 S motorja 612 lóerős, a 850 Nm 2500 és 4500/perc között végig rendelkezésre áll. 3,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára.

Az E 63 S motorja 612 lóerős, a 850 Nm 2500 és 4500/perc között végig rendelkezésre áll. 3,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára.

Az alapkivitelű E 63 571 lóereje mellé 750 Nm nyomaték társul, viszont szélesebb, 2250–5000/perc tartományban. Egy tizeddel több kell neki százig, mint az izmosabb bátyónak, pedig 10 kilóval könnyebb annál.

Az alapkivitelű E 63 571 lóereje mellé 750 Nm nyomaték társul, viszont szélesebb, 2250–5000/perc tartományban. Egy tizeddel több kell neki százig, mint az izmosabb bátyónak, pedig 10 kilóval könnyebb annál.

Kilencfokozatú váltó, hidrodinamikus nyomatékváltó helyett nedves kuplunggal. Az üzemmódválasztó extra fokozata a RACE, azaz versenypálya módus.

Kilencfokozatú váltó, hidrodinamikus nyomatékváltó helyett nedves kuplunggal.
Az üzemmódválasztó extra fokozata a RACE, azaz versenypálya módus.

Elöl 360 (az S kivitelen 390) x 36, hátul 360 x 24 mm-es tárcsák lassítanak, de kérhető karbon kerámia rendszer is.

Elöl 360 (az S kivitelen 390) x 36, hátul 360 x 24 mm-es tárcsák lassítanak, de kérhető karbon-kerámia rendszer is.

Most először szabadon variálható a nyomatékmegosztás a két hajtott tengely között. Hátul részlegesen önzáró differenciálmű működik: az alapkivitelen mechanikus, az S verzión elektronikus vezérlésű.

Most először szabadon variálható a nyomatékmegosztás a két hajtott tengely között. Hátul részlegesen önzáró differenciálmű működik: az alapkivitelen mechanikus, az S verzión elektronikus vezérlésű.