Felnőtt tartalom parányi testben

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2017.01.04. 11.00

Márciusban mutatja be városi törpeautójának új generációját a Kia. A Picanto harcias GT Line gúnyába bújva kelleti magát az előzetes képeken.

Azonos külső hossz (3595 mm) mellett másfél centiméterrel nagyobb tengelytávja (2400 mm) valamivel tágasabb utasteret ígér, de nem ezzel, hanem színpompás személyiségével és gazdag technológiai tartalmával hívja fel magára a figyelmet a Kia Picanto harmadik generációja.

A márciusi Genfi Autószalonon debütáló modell tizenegy választható karosszériaszínéből a sajtóosztály pont a fehéret választotta az előzetes fényképek elkészítésekor, ám hogy az eleve kackiás modell még látványosabb legyen, felvértezték a cee’d és Optima típusokról már ismert GT Line optikai kiegészítőkkel.

Az utastérről készült képen nemcsak a színes kárpitok, de a modell büszkesége: a középkonzol tetején ‘lebegő’, tekintélyes méretű érintőképernyő is megcsodálható. Huncutok leszünk, ha ezt alapáron kínálják minden verzióhoz, ám a monitor, illetve az azon keresztül elérhető, az ígéret szerint széles körű multimédiás és online szolgáltatások létezése már akkor is kiemeli a kategória átlagából a szeptember táján forgalomba kerülő kisautót, ha azért felárat kér el a gyártó.

kia picanto gt line 2017  (1)

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.