Vége a világnak: luxusautót épített a McLaren

McLaren 570GT

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.03.11. 18.15

Csomagtartó, kényelmes rugózás, zajcsillapítás és finom anyagok: praktikus és fényűző kupéval bővíti kínálatát a McLaren.

Soha nem épített még ilyen kényeztető autót a McLaren, és bár a rajongók aligha örülnek ennek, nyilván az utolsó példányig elkel majd az év végétől gyártott típus. A Sport Series család legújabb tagjának legszokatlanabb vonása a tetőlemez eltérő vonalvezetése. Egyrészt üvegtetőt kap a kocsi, másrészt hátra nem csupán szélvédő, de felnyitható szélvédő került, alatta pedig 220 liternyi raktér szorong.

  Ez önmagában még kevés volna a boldogsághoz, ezért szinte a teljes autót átdolgozták. A küszöb keskenyebb és alacsonyabb, az ülések nyolc irányban motorosan állíthatók, a kormány motorosan behúzódik, hogy könnyebb legyen a beszállás. Extra audiorendszer, bőséges bőrkárpitozás és különösen hatékony zajszigetelés teszi komfortossá az utazást. A futómű geometriája azonos a Sports Series többi tagjában alkalmazottal, ám a rugók elöl 15, hátul 10 százalékkal puhábbak, a lengéscsillapítás három fokozatban állítható. Az elektromos kormányszervó megmaradt, de a kormánygép áttételét módosították. 6226McLaren-570GT_07 Ami nem változott, az a 3,8 literes V8-as motor, amely 570 lóerőt és 600 Nm nyomatékot ad le. Az 570GT aerodinamikáját is módosították. A hátsó szárny rögzített, és egy centivel magasabban van, mint a kupé modellen. Amiből nem engedett a McLaren, az a fékrendszer: karbon-kerámia kompozit tárcsák gondoskodnak a lassulásról. Az autó 3,4 mp alatt éri el a 100 km/órát, 200-ra 9,8 mp alatt gyorsul.

Kommentek

Norvégiában betiltották a dízelautókat

A rossz légminőség miatt Oslo átmenetileg kitiltotta a norvég fővárosból a gázolajjal üzemelő gépjárműveket.

Opel, ami jobban kéne, mint egy BMW

Olyan Opelt vezettünk, amely annyira a vágy tárgya volt egykoron, hogy még egy dalba is befoglalták a nevét.

A csapatok nem kérnek F1-es tulajdonrészt

Úgy tűnik, a nem sikerült pénzt kihúzni a csapatok zsebéből, a Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media nem tudta bevonni őket a tulajdonosi körbe.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

Magyar rekord a BMW-nél

Soha annyi új BMW nem kelt el Magyarországon, mint 2016-ban. A siker nem csak a hagyományos modelleké, Közép-Európában i-modellekből is nálunk fogy a legtöbb.

Súlyos kockázat a járműjavításhoz használt illegális eszköz

Súlyos közlekedésbiztonsági kockázatokat jelentenek az autókban használt szoftverek és egyéb műszaki elemek működését ellenőrző nem jogtiszta, vagy nem megfelelően frissített diagnosztikai eszközök – hívta fel a figyelmet a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT).

F1: Jövőre Vettel, Alonso is mehet a Mercedeshez

A Mercedes csapatfőnöke nem titkolja, hogy az idén nagyon figyelik majd a pilótapiacot, lecsaphatnak valamelyik nagyágyúra is, ha Valtteri Bottas nem hozza Nico Rosberg szintjét.

Top 10: a magyarok kedvenc használt autói

Úgy fest, hogy a közlekedési alapszükségletek kielégítésére szolgáló modellek mellett sok honfitársunk álmait valósítja meg használtautó-behozatallal. Közöljük a tíz legnagyobb darabszámban behozott használt autót.

1,3 milliárd liter benzint fogyasztottunk tavaly

Tavaly 5,5 százalékkal, csaknem 3 milliárd 358 millió literre nőtt az üzemanyag-fogyasztás a magyar piacon, ezen belül a gázolaj iránti kereslet 6,4 százalékkal, a benziné pedig 4,1 százalékkal bővült az egy évvel korábbihoz képest.

Fából faragott futóművel támasztották fel a sánta terepjárót

Aki terepjárásra adja a fejét, annak leleményesnek kell lennie. Az erdő mélyén, a vadonban nincs szerviz, csak a merész ötletek segíthetnek ha nagy a baj.

Iszonyatos luxus-pickup a Mercedestől

Miközben a Nissannal közösen fejlesztett X-osztály mezei munkaeszköznek ígérkezik, a cég más részlegei nem voltak ennyire józan gondolkodásúak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.