Milyen igazságtalan az élet: ha egy autógyár előző generációs technikával bocsát piacra egy újdonságot, megkövezik és pellengérre állítják, ám ha ugyanezt egy formatervező stúdió követi el, vállára emeli és ujjongva körbehordozza őket a nép. Ez történt most is, amikor a brit Afzal Kahn éveken át tartó előkészületek után végre bemutatta első saját formatervezésű sportkocsiját, a Vengeance (Bosszú) névre keresztelt kupét.

  Az autó a felszín alatt egy most búcsúzó Aston Martin DB9-es, és ezt szó szerint kell érteni:a műhelyben sem a motorhoz, sem a futóműhöz nem nyúltak hozzá. Csak a karosszériához, de ahhoz annál inkább. Illetve mégsem, hiszen az autó egyértelműen Aston Martin-stílusjegyeket vonultat fel, épp csak a nyolcvanas, kilencvenes évekből. Az autót kézzel építik, szigorúan korlátozott példányszámban. A csomagtartóban elhelyezett, sorszámozott plakettet a munkában részt vevő összes alkalmazott aláírja, ami már önmagában exkluzívvá teszi az autót. Kahn Vengeance A hétköznapiság bélyegét már csak azért sem süthetik rá az elöl 20, hátul 21 colos felniken gördülő kupéra, mert a hírek szerint durván 300 ezer angol fontot, azaz 120 millió forintot kérnek majd el érte. Vagy vehetsz egy mezei DB11-est ennek a töredékéért.