Felnőttesebb a legkisebb Alfa

Alfa Romeo Mito modellfrissítés

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.03.09. 13.56

Módosított orrkialakítással, új felszereltségi szintekkel, friss hajtáslánc-variációkkal folytatja pályafutását az Alfa Romeo legkisebb típusa.

Mostantól háromféle felszereltségi szinten – Mito, Super és Veloce kivitelben -, valamint kétféle alapvető extracsomaggal, az elegáns Lusso és a sportos Veloce kitekkel rendelhető meg a legkisebb Alfa Romeo; a márka reményei szerint a változás leegyszerűsíti a választást, a vásárlást, és ezzel növeli a típus népszerűségét a piacon. A különböző szinteken szelektíven elérhetők a régi és új motorok. Utóbbiak között említést érdemel a 95 lóerős, 1,3 literes dízelmotor, amely mellett változatlanul a kínálatban maradnak a 78-170 lóerős szívó- és turbó benzinmotorok.

  Már a belépő Mito szinten lesz Q2 elektronikus differenciálzár, vezető oldali térdlégzsák, az új kárpitozású ülés fejtámláját (ahogy a hűtőmaszkot is) a márka megújult logója díszíti. Egy szinttel feljebb érintőképernyős multimédiás rendszer, szövet-műbőr sportülések, könnyűfém keréktárcsa vár, opciós a digitális klíma és a színes bőrkárpitozás. A Mito Veloce sportos felfüggesztést, 16 helyett 17 colos felniket, Brembo fékeket, valamint egy sor látványos optikai extrát kínál. Belül új a kormány, alumínium borítást kapnak a pedálok, bőr borítja a sportüléseket. Opcióként szénszálas vázú Sabelt sportülések is rendelhetők. 160301_Alfa-Romeo_Ginevra-Mito_02 Kiemelt fejlesztési irány volt az infotainment, illetve a konnektivitás: Apple- és Android-szinkronizáció, online tartalomszolgáltatások, valós idejű navigációs tartalmak, valamint my:Car adatbázis áll rendelkezésre; utóbbi az adott autóval kapcsolatos eseményeket naplózza, és figyelmezteti a tulajdonost az esedékes karbantartásokra, míg az Efficient Drive funkció a takarékos vezetési stílus elsajátításában segíti a vezetőt.

Kommentek

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

Kabrió, bátraknak

Ha már a Techart GTstreet R Cabriolet karosszériája láttán rossz érzéseid támadnak, várj, amíg megtudod, mire képes a dög.

Verstappen: A Red Bull “túl lassú”

Az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után nem lehetnek igazán elégedettek a Red Bullnál, messze a Ferrari és még messzebb a Mercedes csúcstempója.

Villamosnak indult, busz lett belőle

Ha megvalósul a közösségi közlekedésben az, ami most a mérnökök fejében van, akkor elképzelhető, hogy évek múlva nehezen tudunk majd különbséget tenni a buszok és a villamosok között.

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

Unod a dugót? Itt a megoldás

Te is kivagy attól, hogy órákig araszolsz reggelente, míg beérsz a munkába? Két megoldás van: válaszd a tömegközlekedést, vagy ugorj a kocsisor elejére. Mutatjuk, hogyan.

F1: Hamilton 99 százalékos, Bottas szombatra javulna

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj szabadedzései után Lewis Hamilton hajszál híján tökéletesnek érezte a napot, Valtteri Bottasnak viszont fel kell kötnie a gatyát.

Egy film, amit látnod kell, ha érdekel a hazai motorgyártás sorsa, történelme

Kende Márta és a Magyar Televízió 47 perces filmje a Motorkerékpárgyárról, és annak bezárása előtti időszakáról.

F1: Videón a szezon első autótörése

Aki lemaradt a közvetítésről, most megnézheti a 2017-es Forma-1-es idény első autótörését és azt, hogyan úszott meg egy potenciálisan nagy bukást a Red Bull-os Max Verstappen Melbourne-ben.

F1: Hamilton uralta az idény első edzésnapját

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj mindkét pénteki szabadedzésén fél másodperc feletti előnnyel zárt a mercedeses Lewis Hamilton. A Ferrari egyelőre hátrébb van.

Új Insignia: minél drágább, annál jobb!

Erős benzinmotorral, fullosan az igazi az új Insignia. Egy ilyenben még igaz is az Opel állítása: olyan, mint egy prémiumautó, csak olcsóbb.

F1: Jövőre eltüntetik a cápauszonyokat

A Forma-1 állandó versenyigazgatója szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség 2018-ra betilthatja az idén visszatért légterelőket. Charlie Whiting a Verstappen-szabályról is beszélt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.