Felnőttesebb a legkisebb Alfa

Alfa Romeo Mito modellfrissítés

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.03.09. 13.56

Módosított orrkialakítással, új felszereltségi szintekkel, friss hajtáslánc-variációkkal folytatja pályafutását az Alfa Romeo legkisebb típusa.

Mostantól háromféle felszereltségi szinten – Mito, Super és Veloce kivitelben -, valamint kétféle alapvető extracsomaggal, az elegáns Lusso és a sportos Veloce kitekkel rendelhető meg a legkisebb Alfa Romeo; a márka reményei szerint a változás leegyszerűsíti a választást, a vásárlást, és ezzel növeli a típus népszerűségét a piacon. A különböző szinteken szelektíven elérhetők a régi és új motorok. Utóbbiak között említést érdemel a 95 lóerős, 1,3 literes dízelmotor, amely mellett változatlanul a kínálatban maradnak a 78-170 lóerős szívó- és turbó benzinmotorok.

  Már a belépő Mito szinten lesz Q2 elektronikus differenciálzár, vezető oldali térdlégzsák, az új kárpitozású ülés fejtámláját (ahogy a hűtőmaszkot is) a márka megújult logója díszíti. Egy szinttel feljebb érintőképernyős multimédiás rendszer, szövet-műbőr sportülések, könnyűfém keréktárcsa vár, opciós a digitális klíma és a színes bőrkárpitozás. A Mito Veloce sportos felfüggesztést, 16 helyett 17 colos felniket, Brembo fékeket, valamint egy sor látványos optikai extrát kínál. Belül új a kormány, alumínium borítást kapnak a pedálok, bőr borítja a sportüléseket. Opcióként szénszálas vázú Sabelt sportülések is rendelhetők. 160301_Alfa-Romeo_Ginevra-Mito_02 Kiemelt fejlesztési irány volt az infotainment, illetve a konnektivitás: Apple- és Android-szinkronizáció, online tartalomszolgáltatások, valós idejű navigációs tartalmak, valamint my:Car adatbázis áll rendelkezésre; utóbbi az adott autóval kapcsolatos eseményeket naplózza, és figyelmezteti a tulajdonost az esedékes karbantartásokra, míg az Efficient Drive funkció a takarékos vezetési stílus elsajátításában segíti a vezetőt.

Kommentek

Norvégiában betiltották a dízelautókat

A rossz légminőség miatt Oslo átmenetileg kitiltotta a norvég fővárosból a gázolajjal üzemelő gépjárműveket.

Opel, ami jobban kéne, mint egy BMW

Olyan Opelt vezettünk, amely annyira a vágy tárgya volt egykoron, hogy még egy dalba is befoglalták a nevét.

A csapatok nem kérnek F1-es tulajdonrészt

Úgy tűnik, a nem sikerült pénzt kihúzni a csapatok zsebéből, a Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media nem tudta bevonni őket a tulajdonosi körbe.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

Magyar rekord a BMW-nél

Soha annyi új BMW nem kelt el Magyarországon, mint 2016-ban. A siker nem csak a hagyományos modelleké, Közép-Európában i-modellekből is nálunk fogy a legtöbb.

Súlyos kockázat a járműjavításhoz használt illegális eszköz

Súlyos közlekedésbiztonsági kockázatokat jelentenek az autókban használt szoftverek és egyéb műszaki elemek működését ellenőrző nem jogtiszta, vagy nem megfelelően frissített diagnosztikai eszközök – hívta fel a figyelmet a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT).

F1: Jövőre Vettel, Alonso is mehet a Mercedeshez

A Mercedes csapatfőnöke nem titkolja, hogy az idén nagyon figyelik majd a pilótapiacot, lecsaphatnak valamelyik nagyágyúra is, ha Valtteri Bottas nem hozza Nico Rosberg szintjét.

Top 10: a magyarok kedvenc használt autói

Úgy fest, hogy a közlekedési alapszükségletek kielégítésére szolgáló modellek mellett sok honfitársunk álmait valósítja meg használtautó-behozatallal. Közöljük a tíz legnagyobb darabszámban behozott használt autót.

1,3 milliárd liter benzint fogyasztottunk tavaly

Tavaly 5,5 százalékkal, csaknem 3 milliárd 358 millió literre nőtt az üzemanyag-fogyasztás a magyar piacon, ezen belül a gázolaj iránti kereslet 6,4 százalékkal, a benziné pedig 4,1 százalékkal bővült az egy évvel korábbihoz képest.

Fából faragott futóművel támasztották fel a sánta terepjárót

Aki terepjárásra adja a fejét, annak leleményesnek kell lennie. Az erdő mélyén, a vadonban nincs szerviz, csak a merész ötletek segíthetnek ha nagy a baj.

Iszonyatos luxus-pickup a Mercedestől

Miközben a Nissannal közösen fejlesztett X-osztály mezei munkaeszköznek ígérkezik, a cég más részlegei nem voltak ennyire józan gondolkodásúak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.