01-radical-rxc-turbo-500r-geneva-1 Ha egy autógyártót úgy hívnak, Radical, nyilván nem azt várjuk el tőlük, hogy puhány kisasszony-kocsikat fognak fejleszteni, az RXC Turbo 500R azonban minden határon túlmegy. Az autó alapját a cég első és egyetlen zárt karosszériás modellje adja. Az acél térhálós csővázra húzott szénszálas panelek alatt egy V6-os Ford EcoBoost blokk dolgozik – persze nem holmi alapkivitelű, hanem egy dupla Garret turbóval lélegeztetett, intercooleres blokk kovácsolt dugattyúkkal, kézzel szerelt hengerfejjel és áthangolt motorvezérléssel.  

Az eredmény 600 lóerő és 630 Nm nyomaték. A modell tömegéről, illetve menetdinamikájáról  nincs információnk, de a 350 lóerős alapkupé (Radical RXC 3.7 V6) 935 kilót nyom, 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége pedig 280 km/óra, az 500R minden bizonnyal érezhetően dinamikusabb lesz nála. Ennek fényében elöl 360, hátul 330 mm-es tárcsákkal szerelt, szabályozható blokkolásgátlóval és állítható fékerőelosztással felvértezett fékrendszert kapott a kocsi, a felfüggesztés kettős keresztlengőkaros, a csillapítás állítható. 10-radical-rxc-turbo-500r-geneva-1 Egy ilyen autónál azt is megbocsátanánk, ha szöges hokedlin ülve kellene vezetni, de nem: az üléseket bőrkárpit borítja, és még saját táskaszett is rendelhető a kocsihoz. Ennél fontosabb, hogy személyes vezetéstechnikai oktatásban részesítik mind a 21 vásárlót – összesen ennyi készül ugyanis az autóból.