Iszonyatos luxuskupé 900 lóerővel

Brabus Rocket 900 Coupé

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.03.05. 11.38

1500 Nm, 3,7 másodperces gyorsulás, 350 km/óra feletti végsebesség: a Brabus Rocket 900 Coupé úgy megy, mint egy szupersportkocsi, de bármelyiknél kényelmesebb.

6,0 helyett 6,3 literes lökettérfogat, kovácsolt dugattyúk, nagyobb turbók, módosított leömlők, kis ellenállású katalizátorok és kipufogók (kormányról vezérelhető, aktív hangszínszabályozással) – ez adja az alapját annak az átfogó motortuningnak, amelynek nyomán a gyárilag 630 lóerős blokk teljesítménye 40 százalékkal, nyomatéka pontosan másfélszeresére emelkedik. A motor a motorházfedélbe vágott nyíláson át, különleges légszűrőkön keresztül szívja a levegőt. A motorvezérlést módosították, a hétfokozatú automata váltót megerősítették, a kenőanyagot lecserélték.

  A módosítások nyomán a végsebesség meghaladja a 350 km/órát, az autó 3,7 másodperc alatt gyorsul százra. Az erőt mechanikus részlegesen önzáró differenciálmű osztja meg a 21 vagy 22 colos kerekek között, a futóművet 15 mm-rel leültették. Az autó aerodinamikáját is módosították, csökkentették az első tengelyre ható felhajtóerőt, hátul szénszálas diffúzor található. Az utastérben egyedi tónusú bőr- és fafelületek, alumíniumkapcsolók és dekorelemek, valamint (színváltós) háttérvilágítással ellátott küszöbbetét található Brabus-logóval. Brabus Rocket 900 Coupe

Kommentek

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

F1: Nyolcmillióra büntették a Williamst

A Lance Stroll autójában elvégzett váltócsere miatt az FIA megbüntette a Williamst, de az újonc pilóta összességében pozitívan látta első F1-es hétvégéjét.

Baleset miatt állítja le az önvezető autók tesztelését az Uber

Figyelmetlen sofőr borította fel az Uber önvezető autóját az Egyesült Államokban. A cég a nyomozásig leállítja a fejlesztést.

F1: “Húzok a f…ba!”

A Red Bull-os Daniel Ricciardo számára rosszabbul már nem is alakulhatott volna az Ausztrál Nagydíj, Melbourne-ben csak annak örült, hogy vége a hazai versenyének.

Sportautókra hajaz ez a német turistabusz

A most következő gyártóról ritkán hallani manapság, de ha igen, akkor az biztos valami nagy durranás.

Ennél menőbb McLarent nem látsz ma!

Szegecselt sárvédő szélesítések, hatalmas hátsó szárny és szép felnik kerültek a sárga McLaren 650S alá a Liberty Walk műhelyében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.