6,0 helyett 6,3 literes lökettérfogat, kovácsolt dugattyúk, nagyobb turbók, módosított leömlők, kis ellenállású katalizátorok és kipufogók (kormányról vezérelhető, aktív hangszínszabályozással) – ez adja az alapját annak az átfogó motortuningnak, amelynek nyomán a gyárilag 630 lóerős blokk teljesítménye 40 százalékkal, nyomatéka pontosan másfélszeresére emelkedik. A motor a motorházfedélbe vágott nyíláson át, különleges légszűrőkön keresztül szívja a levegőt. A motorvezérlést módosították, a hétfokozatú automata váltót megerősítették, a kenőanyagot lecserélték.

  A módosítások nyomán a végsebesség meghaladja a 350 km/órát, az autó 3,7 másodperc alatt gyorsul százra. Az erőt mechanikus részlegesen önzáró differenciálmű osztja meg a 21 vagy 22 colos kerekek között, a futóművet 15 mm-rel leültették. Az autó aerodinamikáját is módosították, csökkentették az első tengelyre ható felhajtóerőt, hátul szénszálas diffúzor található. Az utastérben egyedi tónusú bőr- és fafelületek, alumíniumkapcsolók és dekorelemek, valamint (színváltós) háttérvilágítással ellátott küszöbbetét található Brabus-logóval. Brabus Rocket 900 Coupe