Morgan EV3 Érzésre kicsit olyan a Morgan legújabb modellje, a tanulmánynál már előrehaladottabb, ám még nem teljesen szériakész EV3, mintha kvarcszerkezetet helyeznék egy patinás svájci karórába: furcsa, aszimmetrikus megjelenésével mintha nem is a múlt század eleje köszönne benne vissza, hanem egyenesen Verne Gyula és (a Guy Ritchie-féle) Sherlock Holmes idejéből csöppent volna közénk. Persze az ódon idomok igazán modern technológiát rejtenek. A 3 Wheeler alapjaira épülő modell nem egészen kilenc másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége meghaladja a 150 km/órát, és egyetlen feltöltéssel 240 kilométert képes megtenni – ez alighanem több, mint amit jó kedvvel egyhuzamban eltöltenénk a szűk autó túlméretes volánja mögött.

  A hajtáslánc egy 20 kWh kapacitású lítium akkucsomagból, valamint egy 46 kW (xx LE) teljesítményű, vízhűtéses villanymotorból áll. Utóbbi az egy darab hátsó kereket hajtja, előbbit pedig az autó díszévé tették: rézből készült hűtőbordái izgalmasabbá varázsolják az orr megjelenését. A múlt és a jelen érdekfeszítő, ha nem is mindig szerencsés módon találkozik az EV3 fedélzetén. A szénszálas kompozitból készült karosszériaelemek hozzájárulnak ahhoz, hogy a nehéz akkumulátorcsomag ellenére mindössze 500 kilót nyomjon az autó – a karbonlemezek alatt azonban ezúttal is kőrisfa váz adja az alapot. Az újrarajzolt műszerfalon digitális monitor randevúzik a réztáblás, bakelitfogantyús irányváltó kapcsolóval. Morgan EV3 A Morgan EV3 nem tanulmány, hanem széria(közeli) autó, amelyet az év negyedik negyedévétől meg lehet vásárolni, méghozzá a benzinmotoros 3 Wheelerhez hasonló áron! Ebben a kedvező vételárban alighanem közrejátszott az is, hogy a gyár hatmillió angol fontos kormánytámogatásban részesült, amiből hibrid- és villanyautó-fejlesztéseiket finanszírozhatják.