Egy éve még mint prototípus mutatta be a Genfi Autószalonon a Regerát a Koenigsegg. A svéd cég most egy évvel később ugyanitt kiállította a gyártásba kerülő verziót és közölte annak műszaki adatait. A svéd szuperautó hibrid, az 5,0 literes, V8-as, dupla turbós benzinmotort három elektromos motor és egy 4,5 kWh-os akkumulátor egészíti ki. Egy-egy villanymotor került a hátsó kerekekhez, a harmadik pedig a benzinmotor-főtengelyhez kapcsolódik, helyettesítve a sebességváltót, direkt hajtást létrehozva. Az akkumulátor a Forma-1-ben is használt technológia, a hagyományos hibridekéhez képest könnyebb (90 kg) és a hűtése is speciális. A Koenigsegg Regera teljesítménye ”mint” 1500 lóerő, míg a maximális forgatónyomatéka meghaladja a 2000 Nm-t. Így aztán az 1590 kilogramm súlyú sportkocsi eszeveszetten gyorsul, a 100-as tempót 2,8 másodperc alatt éri el. Ez még nem is annyira különleges, hiszen a La Ferrari, a Porsche 918 és a Buggati Chiron is gyorsabb ennél. Ám a Regera itt kezd csak belejönni – vélhetően a gumik nem képesek többre -, a 0-200-as sprintet 6,6 másodperc alatt, a 0-300-at pedig felfoghatatlan 10,9 másodperc alatt teljesíti. 17-koenigsegg-regera-geneva-2016-1 Ha ez nem volt elég szédítő eddig, akkor eláruljuk, hogy a cég közlése szerint 400-ra (mert annyival is megy) húsz másodperc alatt gyorsul. Előzni sem bonyolult vele, mert 150-ről 250-re 3,9 másodperc alatt ugrik. A luxuskivitelű sportkocsi egyik különlegessége, hogy nemcsak az előre felfelé nyíló ajtókat, a hátsó szárnyat, de a motorháztetőt és a csomagtartót is villanymotorok mozgatják. Nem közölte az autó pontos árát a Koenigsegg, de 600 millió forint körül lesz. Így vélhetően nem is az ár miatt dönt mellette az ügyfél, hanem mert akar egy ilyet is. 80 darabot terveznek belőle, állítólag az elmúlt egy évben 40 már elkelt elővételben. 02-koenigsegg-regera-geneva-2016-1