A Spectre-ben bemutatott DB10-es lenyűgöző jószág volt – tehette, hiszen nem valódi autóról volt szó. A tervezőknek sem praktikus, sem utasbiztonsági szempontokat nem kellett figyelembe venniük, digitális rajzceruzájuk szabadon követhette fantáziájukat. A holnap bemutatkozó, ám néhány fénykép erejéig már most megcsodálható DB11 ezzel szemben valódi, utcai modell, ám ez nem akadályozta meg abban, hogy legalább olyan gyönyörű legyen, mint ihletadó kémhős prototípusa, vagy talán még szebb is – hogy harmonikusabb, vagy fogalmazzunk úgy, közelebb áll a közízléshez, ahhoz nem férhet kétség.

  Nemcsak a DB10 hatása érezhető a színre lépő szériamodellen, de az ultra exkluzív One-77, valamint a szabadidőjárműves zamatú DBX egyes elemei is visszaköszönnek a kocsin. A DB10 lehet az utolsó Aston Martin, amely nem az AMG-vel közösen kifejlesztett padlólemezre épül. Hajtáslánca hagyománytisztelő, bár új fejlesztésű: az 5,2 literes, V12-es motort egy pár turbó lélegezteti, teljesítménye meghaladhatja a 600 lóerőt. aston-martin-db11-cs5-1