Az eddigi 182 helyett kerek 200 lóerőre képes a Ford Fiesta legtüzesebb kiadásának 1,6 literes turbómotorja, a forgatónyomaték 260-ról 290 Nm-re nőtt, a végsebesség immár 230 km/óra (224 km/óra helyett), a százas sprintet pedig 6,9 helyett 6,7 mp alatt tudja le az autó. Ezek a hivatalosan holnap debütáló új Fiesta ST200 legfontosabb sarokszámai. A végsebesség akár magasabb is lehetett volna, ám a Ford rövidebb végáttétellel szerelte a váltót, hogy még fürgébb legyen a kicsi kocsi.

  A júniustól megvásárolható Ford Fiesta ST200 egyedi, szürke fényezéssel és 17 colos felnikkel lép színre. A féknyergek festettek, az utastérben bőr/szövet kárpitozású Recaro üléseket találunk, a küszöbbetétek megvilágítottak, a biztonsági öveket az üléseken is megtalálható ezüst szegélyvarrás díszíti. A lényegesebb módosítások között említést érdemel az átdolgozott nyomatékvektor-szabályozási rendszer, a három lépcsőban állítható ESP, a módosított kormánycsukló, az oldaldőlésnek jobban ellenálló hátsó felfüggesztés (még mindig csatolt lengőkaros). Az autót 15 mm-es ültetés, valamint egyedi hangolású rugók és lengéscsillapítók teszik kanyarvadászatra alkalmassá, a kormánymű áttétele közvetlenebb, mint az alapkivitelen, a fékek nagyobbak, és hátul is tárcsát alkalmaznak. A jelenlegi Fiesta St 2013 óta kapható Európában, azóta mintegy 30 ezer példányban talált gazdára.