A Courrèges nagyjából ugyanakkor, a hatvanas évek végén vált a francia divatvilág irányváltó erejévé, mint amikor a Mehari bemutatásával a Citroën összekuszálta a négykerekűek jelenéről és jövőjéről alkotott elképzeléseket. A Mehari végül megmaradt életvidám zsákutcának, ám most közel ötven évvel később az eredeti önmagára egyre inkább rátaláló Citroën megújulásának jelképeként visszatér (vajon tényleg visszatér?), hogy figyelmeztessen: ne vegyük már olyan véresen komolyan magunkat.

  Mivel az új tanulmány formai és műszaki paraméterei kötöttek voltak (3,81 x 1,87 x 1,65 méter; 67 LE csúcsteljesítmény, 110 km/óra legnagyobb sebesség, 200 km városi hatótávolság), a decemberben színre lépett e-Méhari most bemutatott luxuskiadásának tervezői vadonatúj ötletek helyett kénytelenek voltak beérni stílusbeli variációkkal. Elhagyták a hátsó tetőkeretet, a második kiemelhető panel helyére elegáns vászontetőt szerkesztettek; elöl áttetsző plexilemez helyezhető be az utasok fölé. A színpompás kárpitok és borítólemezeket hófehér színvilág váltotta fel, némi narancssárgával megbolondítva.
A vezető környékén már komolyabbak a változások. A kormánykerék nem csak vadonatúj, de három óránál elhelyezett, egyetlen küllőjével, valamint fehér-narancs-fekete színvilágával tökéletesen ismétli meg a plexibetétes keréktárcsa dizájnját. Az elektromos hajtáslánc irányváltó kapcsolói ugyanúgy nyomógombok, mint az alapkivitelű e-Mehari estében, ám ezek a padlókonzol helyett az egybeszabott első üléspad ülőlapján kaptak helyet. A padlót is fehér bőr borítja, a csomagtérben (200/800 liter, az ülések helyzetétől függően) pont elférnek a kifejezetten ide tervezett, fehér-narancs bőrtáskák. Citroen e-Mehari by Courreges Concept