Miközben a világ már a C-osztályos kabrió premierjére készül, a Mercedes felszította az érdeklődést a modell kupéváltozata iránt. A C43 jelzésű modell neve sokat sejtet: ilyen betű-szám kombinációt az AMG által kezelésbe vett típusok szoktak kapni. Nem is okoz csalódást a modell, hathengeres, háromliteres V motorját az affalterbachi varázslóműhelyben készítették fel a bevetésre. a kilencfokozatú automata váltón keresztül 520 Nm zúdul a négy hajtott kerékre, ami 4,7 másodperces gyorsulást tesz lehetővé 100 km/órára, a 367 lóerős csúcsteljesítmény könnyedén biztosítja a 250 km/órás végsebességet.

A puszta számok persze nem érzékeltetik a modell lényegét, ezért lássuk a részleteket: az a bizonyos 9 fokozatú váltó például sport állásba kapcsolva nemcsak iszonyú gyorsan kapcsol, de visszaváltáskor duplán kuplungol, felfelé gangoláskor pedig elveszi a gyújtást, ami megfelelő hanghatásokkal kíséri a vezetést. Az összkerékhajtás alaphelyzetben a nyomaték 69 százalékát a hátsó tengelyre juttatja, így gyakorlatilag hátsókerék-hajtásúként viselkedik az autó. A futóművet adaptív lengéscsillapítással szerelték fel, a különböző üzemmódok között egy teljesen testre szabható is helyet kapott. Az ESP kiiktatható, a fékeket megnövelték, az acéltárcsákat kompozit darabokra cserélték. A vezető előtt 280 km/óráig skálázott, rajtzászlóval díszített sebességmérő, piros cérnával varrott, lapos aljú sportkormány hirdeti az AMG-rokonságot. A külső optikai stílusjegyek harsányak és egyértelműek, ugyanakkor például a kerékméret terén nem esett extrém túlzásba a Mercedes, 18 colos (egyedi) felniken gördül az autó. Az AMG C43 Coupé legfontosabb jellemzője mégis az, hogy nem egyedüli modell lesz: a V6-os biturbó motor hamarosan egy sor további modell orrában is megjelenik, a 43-as típusjelzés más modellcsaládokban is megjelenik.