SUV-vá gyúrja a Scénicet a Renault

Az Espace receptjét követik

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2016.02.23. 11.22

Áramvonalasabb vonalak, emelt hasmagasság, rövid hátsó túlnyúlás: a Renault Scénic negyedik kiadása szabadidőjárműként lép színre.

Jövő héten, a Genfi Autószalonon debütál a negyedik generációs Renault Scénic. Bár lényegi információkat még nem közölt a gyár, a legfontosabb változáshoz elég ránézni az előzetesen kiadott fényképekre. Ahogy az Espace buszlimuzint, úgy most annak kompakt testvérét is szabadidőjárművé gyúrta át a Renault. A lépés merész, de elkerülhetetlen volt: a hosszú éveken át piacvezető Scénic két éve elveszítette európai elsőségét honfitársával, a C4 Picassóval szemben. Ahhoz tehát, hogy ismét a dobogó felső fokára léphessenek, váltani kellett, és nagyot.

  A Scénic megjelenésében a Kadjar és a Captur által kijelölt utat követi, de megtartja a távolságot tőlük, ha nem is akkorát, mint eddig: a folytonos tetőív, az optikailag kevésbé megemelt küszöb szelídebbé teszi az autó megjelenését, hiányzik belőle az a robusztus agresszió, ami a szabadidőjárműveket a terepjárók irányába billenti el. Ugyanakkor az előző generációs buszlimuzinnál rövidebb hátsó túlnyúlás, szélesebb nyomtáv és kisebb belmagasság (ez utóbbira csupán tippelünk, de a látszat ennyit nem csalhat) arra enged következtetni, hogy a Renault elégedett azzal, ahogyan a piac a hasonlóképpen átalakított Espace-t fogadta. További részletekre március elsején számítunk.

Kommentek

70 millióért a tiéd lehet Magnum Ferrarija

A Bonhams holnap elárverezi azt a Ferrari 308 GTS-t, amellyel Tom Selleck csapatott Hawaii szigetén, mint Magnum magánnyomozó.

Ilyen motorok lesznek a Kia csúcsszedánjában

Véglegesítette a Stinger kupélimuzin motorpalettáját a Kia. Hibrid nem lesz egyelőre.

F1: Ilyen lehet a narancsszínű McLaren

Egyre valószínűbbnek tűnik, hogy Ron Dennis eltávolítása után a McLaren régi-új színt ad az autójának, visszatér a narancs. Egy grafikus már meg is álmodta, milyen lehet Alonso új autója.

Új alvázas Suzuki jön!

A Suzuki illetékesei megerősítették, hogy a Jimny utódja is létravázra épül majd. Egyéb konkrétum nincs.

Minden, amit az új Toyota Yarisról tudni lehet

Márciusban frissítőkúrát vesz a Yaris. Kistestvérének megjelenését ölti majd magára.

F1: Helyet találtak a Red Bull-ifjoncnak

Bár Forma-1-es lehetőséget nem kapott a Red Bulltól, versenyülést azért szeretek a GP2 tavalyi bajnokának, Pierre Gaslynak 2017-re. Japánban folytatja.

Őrületes középmotoros Golf eladó, amcsi V6-ossal

Ha éppen van felesleges 1,7 milliód valami őrültségre, akkor ne keress tovább, megtaláltad. Persze a szállítás nem lesz egyszerű, és az NKH-nak is lesz egy-két szava hozzád.

Mazda MX-5 azoknak, akik nem szeretik az MX-5-öt

Biztonságérzetet adó fix C-oszloppal, a bezártság érzetét adó kemény targatetővel, komfortot adó automata váltóval is vehetnek mostantól kis Mazda roadstert azok, akik alapvetően nem is szeretik a roadstereket.

F1: Hondára vált a Sauber?

Német sajtóértesülés szerint a Sauber-csapat 2018-ra a Honda erőforrásaira válthat.

Mobillal szoktatnak le a vezetés közbeni mobilozásról

A kezdő vezetők virtuális szemüveg segítségével tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

Csökkent a győri Audi teljesítménye

Csökkent az Audi Hungaria Motor Kft. teljesítménye 2016-ban, 2015-höz képest 95 882 motorral és 37 231 járművel kevesebbet gyártott a cég.

F1: Alonso nem fél a szuperújonctól

A McLarennél idén bemutatkozik a GP2-t 2015-ben sosem látott fölénnyel megnyerő Stoffel Vandoorne. Fernando Alonso elismeri a képességeit, de nem tart az ifjonctól.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.