Bármiféle műszaki adatok csatolása nélkül kiadta az új Megane kombi első képeit a Renault. Nincs meglepetés, az autó orr-része követi a ferdehátú variánsét, amihez formailag a korábbi Megane kombihoz hasonló hátsó kapcsolódik. A hátsó lámpa nagyon hasonlít a ferdehátúéra. Bár vélhetően igen tágas csomagtartót rejt a kocsi fara, a hátrafelé szűkülő oldalablakokkal a sportos hangulat is megmaradt. A hátsó ablak izgalmasan keskeny, ennek hatását tovább erősíti a D oszlopok az üvegfelület folytatásának tűnő díszítése. A most egyre több modellnél (Opel Astra, BMW i3, Renault Clio kombi, Hyundai i20) feltűnő megoldás eredetileg a Jaguar XJ-n jelent meg. Leszámítva azt, hogy a kombiba is bekerül a négykerék-kormányzás, egyelőre nincs hivatalos információ a kocsi műszaki paramétereiről. Nem kell azonban nagy jóstehetségnek lenni, hogy tudjuk, vélhetően a hajtásláncok megegyeznek majd a ferdehátúban is használttal. Renault_75906_global_en Három benzin- és négy dízelmotorra lehet számítani. Az 1,2 literes háromhengeres turbós benzinmotor 100 és 130 lóerő teljesítménnyel kerülhet a kombiba, míg a GT variánst 205 lóerős, 1,6-os turbós benzinmotor mozgatja majd. Az ötajtós Megane-nál a leggyengébb benzineshez hatfokozatú kézi váltó jár, a GT-hez viszont csak hétfokozatú automata, a 130 lovas 1,2 pedig mindkettővel választható. Ez várható a kombinál is. Dízelből 1,5 és 1,6 literes motorok szerepeltek eddig a Megane-kínálatban, előbbi 90 és 110, utóbbi 130 és 160 lóerő teljesítménnyel. A 90 és 130 lóerős dízelhez csak kézit, a 160 lovashoz csak automatát társítanak. Az új Renault Megane kombi világpremierje a március elején megnyíló Genfi Autószalonon esedékes. A kocsi forgalmazása ősztől várható.