A NanoFlowcell szedánjai, a Quant E, majd idén a Quant F hatalmas vihart kavartak: nagy akkumulátorcsomag helyett jelentős mennyiség elektrolitot cipelnek magukkal, így biztosítva a belsőégésű motorral szerelt járművekhez fogható praktikus értékeket: a gyors feltöltés és a nagy hatótávolság lehetőségét.
Most egy harmadik típussal is előrukkolt a gyártó: a Quantino egy apró, könnyű sportkocsi, amely újfent átírja a villanyautózás szabályait.
Hajtási rendszere kisfeszültségű: mindössze 48 voltos, ami érintésvédelmi szempontból (és ezért a fejlesztés és gyártás egyszerűsége szempontjából) nagy előny. Villanymotorja csupán 44 lóerő körül teljesít, viszont ebből négyet is beépítettek, egyet-egyet minden kerékhez. Így már 136 lóerővel gazdálkodik a csinos apróság, ami 200 km/óra végsebességre elegendő; a hatótávolság 1000 kilométer.
Ehhez két tartályban összesen 350 liternyi elektrolitot kell magával cipelnie az autónak. Ez csak akkor volna értelmezhető, ha tudnánk a jármű száraz tömegét; így csak reménykedhetünk abban, hogy telitankolva nem válik tohonyává a Quantino. 
A fejlesztő cég állítja, hogy a kis autó nem tanulmány, és még 2015-ben elkészítik a sorozatgyártású változatát. Ha a tömeg mellett az ár, valamint az elektrolit-töltő infrastruktúra kérdésére is megnyugtató választ tudnak adni, a mindössze 3,9 méteres, 2+2 üléses járművecske az eddigi egyik legélvezetesebb villanyautó lehet a piacon.