Nincs nála keményebb 911-es

Más ligában játszik a GT3 RS

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.03.05. 12.00

Nem okozott csalódást a Porsche: az eredeti várakozásoknak megfelelően 500 lóerővel lépett színre a 911 GT3 RS.

Első ránézésre akár néhány optikai extrával – plusz hűtőnyílások a motorházfedélen, légbeömlők az első kerékdobon, méretes szárny hátul – feljavított, hétköznapi 911 GT3-nak is hihetnénk a Porsche újdonságát, ám mi sem állhatna messzebb a valóságtól.
Az alumínium karosszériás autó magnézium tetőlemezt és szénszálas motorfedelet kapott; ezek a drága komponensek további módosításokkal együtt 10 kilogrammal csökkentették a kupé tömegét. Az így nyert 1420 kilóra 500 lóerő és 460 Nm jut. A 4,0 literes, hathengeres szívómotor ereje módosított, hétfokozatú duplakuplungos sebességváltón át jut el a hátsó kerekekig, a mechanikusan zárható, aktív differenciálmű nyomatékvektor-szabályozásra képes, azaz ívmenetben stabilizálja a járművet. Ha minden stimmel, a hajtáslánc 3,3 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órára az autót, 200-ig 10,9 mp az út, a végsebesség meghaladja a 322 km/órát. 
A beltérben visszafogottak az eltérések. A karosszéria színére kárpitozott ülések, Alcantarával burkolt kormánykerék, szénszálas betétek és a legígéretesebb módosítás: fehér fordulatszámmérő fogadja az utasokat.
A 911 GT3 RS képességeivel kapcsolatban nem kell találgatnunk: a Nürburgring nagykörét 7 perc 20 másodperc alatt tette meg. Az autó az év első felében forgalomba kerül, a GT3-nál közel 30 százalékkal (!) magasabb áron. 

Kommentek

  • Iceman.

    Ez eléggé úgy tűnik, hogy megkapta a 997 gt3 rs 4.0 motorját. Aztán az is lehet, hogy tök új.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.