Hollywood is sorban áll a Ford Ferrarijáért

Ford GT a Focus RS mellett Genfben

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.03.04. 09.30

Megesik, hogy a több mint 320 lóerős Focus RS-t leárnyékolja egy autó. A nagyjából 3 mp alatt 100-ra gyorsuló GT erre is képes.

Volt már olyan, hogy egy Ford csúnyán odavert a Ferrarinak, de nem tegnap történt. Le Mans-ban, 1966 és 1969 között, amikor a GT40 négyszer egymás után az élen végzett a 24 órás versenyen. A Ford a 2003-as GT után ismét a szupersportautók közé merészkedik. Az új GT európai premierjén sajnos néma maradt a kipufogó és mozdulatlan az autó, de reméljük, hogy a jövőben nem csak statikus műalkotásként csodálhatjuk a középmotoros, szénszálas karosszériás szupersportkocsit.

Ismerve az évi 250-es darabszámot, szinte nulla az esély, hogy valaha padlóra küldjük benne a gázt. Főleg, mert még nálunk kicsit nagyobb propagandaértékkel bíró hollywoodi hírességeknek is nehéz bejelentkezniük a rendkívül exkluzív szupersportautóra. Részletek a videóban, amelyben Gajdán Miklós, az Autó Magazin vezető szerkesztője, az Év Autója-zsűri tagja mesél a lövedék technikájáról.

Még mindig nem derült ki a Focus RS-ről, hogy mennyit gyorsul százra és mit visz a német autópálya belső sávjában, de Genfben legalább újra láthattuk az autót. Teljesítménye 320 LE.  A legjobb benne, hogy 4×4-es autóként hátul is hajt, nem is akárhogy. A hátsó kerekek nyomatékaránya elérheti a 70 százalékot és az oldalankénti erőelosztás ennek az erőnek a 100 százalékát képes az ívkülső kerékre vezérelni. Ezekkel az adottságokkal nem kell Ken Blocknak lenni, hogy elússzon keresztbe a Focus RS. Jöhet róla a videó?

Ide kattintva megtaláljátok az összes cikkünket a Genfi Autószalonról.

Kommentek

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.