Hollywood is sorban áll a Ford Ferrarijáért

Ford GT a Focus RS mellett Genfben

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.03.04. 09.30

Megesik, hogy a több mint 320 lóerős Focus RS-t leárnyékolja egy autó. A nagyjából 3 mp alatt 100-ra gyorsuló GT erre is képes.

Volt már olyan, hogy egy Ford csúnyán odavert a Ferrarinak, de nem tegnap történt. Le Mans-ban, 1966 és 1969 között, amikor a GT40 négyszer egymás után az élen végzett a 24 órás versenyen. A Ford a 2003-as GT után ismét a szupersportautók közé merészkedik. Az új GT európai premierjén sajnos néma maradt a kipufogó és mozdulatlan az autó, de reméljük, hogy a jövőben nem csak statikus műalkotásként csodálhatjuk a középmotoros, szénszálas karosszériás szupersportkocsit.

Ismerve az évi 250-es darabszámot, szinte nulla az esély, hogy valaha padlóra küldjük benne a gázt. Főleg, mert még nálunk kicsit nagyobb propagandaértékkel bíró hollywoodi hírességeknek is nehéz bejelentkezniük a rendkívül exkluzív szupersportautóra. Részletek a videóban, amelyben Gajdán Miklós, az Autó Magazin vezető szerkesztője, az Év Autója-zsűri tagja mesél a lövedék technikájáról.

Még mindig nem derült ki a Focus RS-ről, hogy mennyit gyorsul százra és mit visz a német autópálya belső sávjában, de Genfben legalább újra láthattuk az autót. Teljesítménye 320 LE.  A legjobb benne, hogy 4×4-es autóként hátul is hajt, nem is akárhogy. A hátsó kerekek nyomatékaránya elérheti a 70 százalékot és az oldalankénti erőelosztás ennek az erőnek a 100 százalékát képes az ívkülső kerékre vezérelni. Ezekkel az adottságokkal nem kell Ken Blocknak lenni, hogy elússzon keresztbe a Focus RS. Jöhet róla a videó?

Ide kattintva megtaláljátok az összes cikkünket a Genfi Autószalonról.

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.