Módosított külsővel fut neki modellciklusa második felének a Peugeot 208. A könnyű, alapváltozatában egy tonna alatti súlyú kisautó orr-része új lökhárítóval frissült fel, eltérő a nappali menetfény LED (fénykibocsátó diódákból álló) íve és a sötétben messziről felismerhető, oroszlánkörmöt mintázó hátsó lámpa is.

Dízelmotorral 3,0 l/100 km

Az autó oldalán matricák hirdetik a 79 g/kilométer széndioxid-emissziót, ami az 1,6 HDi 75 és 100 lóerős változatára igaz. A rendkívül csekély érték a rendkívül csekély fogyasztásnak köszönhető, a szabvány szerinti átlag 3,0 l/100 km. A gyár az átdolgozás kapcsán az Euro 6 károsanyag-kibocsátási szintnek megfelelő motorokkal frissítette az autót.

A képeken a fehér autó a GT Line változat. Ez a modell a GTi 1,6 literes turbómotorja és futóműve nélkül kínálja annak ornamentikáját. Kívül a 17 hüvelykes felnik tűnhetnek fel az eltérő hűtőrács mellett, belül a GTi-ből származó sportülés, alumínium pedálborítás és sportkormány. A hétcolos érintőképernyő megkapta a 108-ból ismert képernyőtükrözést. A MirrorScreen funkcióval ugyanazt látjuk az okostelefonon és a felső kijelzőn, a mobiltelefonon futó programokat fent nyomkodhatjuk.

Városi vészfékrendszer a 208-ban

Újdonság a 208-ban az automatikus városi vészfékrendszer bevezetése. Az Active City Brake a 30 km/óra alatti sebességtartományban működik, és ha baleset fenyeget, ütközésveszély esetén állóra fékezi a kocsit vagy legalább csökkenti az ütközési sebességet.

Júliusban kezdődik Magyarországon a megújult 208 értékesítése

A standon járva megnéztük a kétkerék-hajtású 2008 DKR-t, amelynek jövőre lehet esélye megszorítani a MINI-t a Dakaron. A korábbi tanulmányautókkal befuttatott rézszín meghatározó a falak színében is, ha valaki a sajtónapok után elmenne személyesen isi a Genfi Autószalonra, a Peugeot kiállítási területe pont a BMW-é mellett van.

A stand sarkában a 2008 DKR várja a látogatókat

Pusztító dzsipek, takarékos kisautók, családi modellek: további genfi cikkeinket itt találjátok.