Nem létező lyukat töm be a Nissan Sway?

Négyméteres ferdehátú

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.03.03. 15.15

Azt hihettük, a Note, a Quashqai és a Pulsar jelenlétével lefedettnek tekinti a B és C szegmenst a Nissan. A jelek szerint nem így van.

Milyen az ideális városi kisautó? Eddig azt hihettük, a Nissan a Note-ot tekinti annak, de a jelek szerint ez nem így van: a praktikus mini-egyterű mellé örömmel állítana egy hagyományosabb vonalvezetésű, az unalmastól mégis elszakadni képes ferdehátút.
A Sway már a Nissan új, radikális formanyelvét beszéli: nem fog mindenkinek bejönni a hatalmas árkot formázó krómcsík az orron, sem a bumeráng alakú lámpák, de azt tény, hogy legalább nem unalmas a négy méternél épp csak hosszabb (4010 x 1780 x 1385 mm) ferdehátú. A Sway alacsonyabb, szélesebb és rövidebb a Note-nál, tengelytávja (2570 mm) 3 centivel rövidebb annál. 
Hogy mégse legyen szűkös, B-oszlopát eldobták, a hátsó ajtópár pedig hátrafelé nyílik, így legalábbis a beszállás kényelmesen mehet. Nem csak a B-, hanem a  C-oszlop is hiányzik, legalábbis azt hihetjük: a magasba törő övvonal és a tető lefittyedő sarka között mintha nem volt támaszték, a tető lebegni látszik.
Az utastérben a két évvel ezelőtti IDx tanulmányon felvezetett, különleges rajzolatú műszerfal uralja a teret. A Nissan állítja, kezüket a minimalizmus és a szigorú funkcionalitás vezérelte. Gomberdő helyett egyetlen táblagépről vezérelhető minden funkció; a műszerfal egyébként két egyszerű műszert tartalmaz.
Egyelőre nem egyértelmű, hogy mikor lehet sorozatgyártású modell a Swayből, de egyes vélemények szerint az új Nissan Micra vonásaiban él majd tovább a Sway.

Kommentek

  • hova

    Elsőre nagyon bejön,tisztelem a változatos, de ugyanakkor finom vonásokat.

Átnevezték az összes budapesti metrómegállót

Az anagrammavonatról nincs leszállás.

F1: Kiderült, miért volt kavarás Hamilton öccsével

Lewis Hamilton sok kritikát kapott amiatt, hogy nem ment el az Autosport Awards díjátadóra. Itt az oka.

A Ferrari nem ad el több Forma-1-es autót

A Ferrari a 2014-es modellévtől már nem adja el régi Forma-1-es autóit a veteránprogramjában.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Kisiklott egy vonat, 120 BMW ment a levesbe

Az összes autó totálkárosra tört, markolóval szedték őket össze.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.