Erősebb, dögösebb Passat

+40 dízel lóerő

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.02.28. 11.00

Nem tartott sokáig az ABT-nek, hogy feljavítsa az új Volkswagen Passatot. Az eredmény magáért beszél.

A nyolcadik generációs Passat tele van ultramodern kényelmi, biztonsági, vezetőtámogató megoldásokkal, dizájnja letisztult – talán túlságosan is. Aki szeretné egy kicsit hivalkodóbbnak tudni nagy Volkswagenjét, az ABT-nél ezúttal is megtalálja a számítását.
Elöl új hűtőmaszkot és légterelő idomot kapott az autó, a küszöböket is megdolgozták, új tükörházakat szereltek fel, hátra pedig látványos kötény és szárny dukál, a limuzinhoz éppúgy mint a kombihoz.
Alaphelyzetben 20 colos keréktárcsákat képzelt el a Passat alatt az ABT, a fekete felni küllőit fémesre polírozták. Ha ez nem elég látványos, 21 colos kovácsolt keréktárcsa is választható.
A motortérben sem maradtak változatlanok a dolgok. A gyárilag 240 lóerős csúcsdízel az operáció után 280 lóerőt teljesít; ezt pusztán az ECU átprogramozásával érték el. Feltételezhető, hogy a későbbiekben további változások is sorra kerülnek, az új kipufogórendszertől a nagyobb turbóig, de egyelőre értjük be ennyivel.
Abt

Kommentek

  • szaboata

    rakhatnak rá akármit,kereket,spoilert,+40 lóerőt,de akár száznegyvenet is,akárhány kályhacsövet, úgy néz ki az überfosvagen,mint egy darab, baltával szabott fakocka

  • hova

    Ez egy dögös autó?… Már bocsánat, de egy kisebb tehergépkocsira hasonlít inkább.

Így sprólol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

F1: A jövő héten visszatérhet a sérült pilóta

Sajtóértesülések szerint az első barcelonai tesztet nyaksérülés miatt kihagyni kényszerülő Pascal Wehrlein a jövő héten már beülhet a Sauberbe.

F1: Máris elromlott a McLaren és a Red Bull

Alig kezdődött meg a Forma-1-es tesztelés, két nagycsapat máris komoly műszaki hibákba futott bele. A Red Bullt tréleren kellett a garázsba szállítani.

Már ezért is többet kell fizetniük az autósoknak

Az autósok 2016-ban átlagosan 78 000 forintért kötöttek teljes körű casco biztosítást, ami közel 9 százalékkal haladja meg az előző év hasonló időszakában mért szintet (71 600 Ft).

Magyar pilóta a ralikrossz-világbajnokságban

2017-ben állandó magyar versenyzővel startol a ralikrossz-világbajnokság.

Drága a magyar üzemanyag, ennyiért adják a szomszédok

Szétnéztünk, hogy a szomszédos országokban mennyibe kerül az üzemanyag, és a müzlibe vágtuk a kanalat.

Melyik a legszebb 2017-es Forma-1-es autó? Szavazz!

Új idény, radikálisan új Forma-1-es autók – de melyik csapat volt a legügyesebb, már ami az esztétikát illeti?

Jön az ingyenes magyar KRESZ-vizsga

A tervek szerint ingyenessé teszik a KRESZ-vizsgát a diákok számára.

F1: Ki vezeti először az új autókat?

Ma délelőtt Barcelonában megkezdődik a 2017-es Forma-1-es idény első hivatalos tesztje, 10 csapat küld pályára új autót. Itt a hét beosztása.

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.