Az Audi Q7 e-tron konnektoros quattro hajtáslánca dolgozik annak az 511 centiméteres kombitanulmánynak a gyomrában, amelyet a jövő héten leplez le az Audi. 
A Prologue Avant a korábban bemutatott kétajtós sokoldalúbb, ha úgy tetszik, audisabb kiadása. Határozottan a dizájn, nem a praktikum vezérelte a far kialakítását; a szinte fekvő D-oszlopot a kerékív izmos kiszélesítése és az ablakvonalra applikált krómcsík hangsúlyozza ki. Hátul háromdimenziósan megformált üveg mögé rejtett LED-ek, elöl mátrix lézerfényszóró világít.
A beltér a kupé koncepciójának továbbfejlesztése: a műszerfalon megmaradt a három monitor, ám hátul további kettő, organikus LED (OLED) kijelzőt találunk: a leszerelhető, kézbe vehető monitorok nem csak a hátul utazók informálására szolgálnak, hanem kétirányú kommunikációt is lehetővé tesznek az elöl utazókkal. Az autó okostelefonjuk alapján azonosítja az utasokat, az audiorendszer bekapcsolásakor hangterelő idomok bújnak elő a hátsó kerékdobból.
Az említett konnektoros hibrid hajtáslánc egy 353 lóerős dízelmotorból és a nyolcfokozatú váltóba integrált, 134 lóerős villanymotorból áll. A rendszerteljesítmény 455 LE, a kombinált forgatónyomaték 750 Nm. Az autó 5,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára, átlagos üzemanyag-fogyasztása 1,6 l/100 km, hála a vezeték nélküli technológiával tölthető, 54 kilométeres elektromos hatótávolságot engedélyező, 14,1 kWh kapacitású Li-Ion akkucsomagnak.
A futómű adaptív légrugózást kapott, mind a négy kerék hajtott és kormányzott, a fékek karbon-kerámia technológiát alkalmaznak.