Limitált szériákkal ünnepel a Škoda

120 éves a gyár

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.02.24. 11.00

Kettős évfordulót ül idén a cseh autógyár, ennek örömére korlátozott kiadással készülnek négy típusból.

Václav Klement és Václav Laurin pontosan 120 évvel ezelőtt, 1895 decemberében alapította meg a róluk elnevezett kerékpárműhelyt, amelyből négy éven belül motorkerékpárgyár, további hat évvel később, 110 évvel ezelőtt pedig autógyár nőtt ki.
Ezt a dupla évfordulót ünnepli idén a Škoda, egyelőre viszonylag szerény, épp ezért elérhető formában. Az ‘Edition’ limitált szériák fényezett külső tükröket, kétszínű alufelniket, ködfényszórókat és sötétített oldal- és hátsó ablakokat kínálnak. 
Az utastérben háromküllős bőrkormány, bőrrel vont kézifékkar és váltógomb, szálcsiszolt alumínium betétek, valamint szürke szegélyű padlószőnyegek dobják fel a hangulatot.

Az ‘Edition’ széria négy modellből: a Fabia-Rapid-Octavia személyautó-háromszögből, valamint a Yeti szabadidőjárműből áll. További információk nem állnak rendelkezésre; a modellek hivatalos premierjére egy hét múlva, Genfben kerül sor.

Kommentek

  • zoltan970

    Talán azzal kezdeném, hogy kb 300.000.km-t vezettem skodát !! Tisztában vagyok a “brand” előnyeivel és hátrányaival; talán épp ezért kicsit nagyobb felhajtást is megérdemelne a márka. Ezek az extrák más márkánál (Nem prémium márkára gondolok) a belépő szintet képviselik. Így a skoda, ami alaphangon egy rém unalmas autó (saját tapasztalat az elmúlt évekből) talán kicsit izgalmasabb lenne …..

  • Kempelen

    Én meg azt olvastam, hogy a Skoda pont nem akar izgalmas lenni. Izgalmasnak van más, ez egy sima polgári autó jó ár-érték aránnyal, kategóriát feszegető méretekkel. Ennyi.

    Amúgy tudnád definiálni, hogy mi az izgalmas? Mert szerintem kinek mi?

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.