Bár megjelenése ma is ugyanolyan lenyűgöző, mint bemutatásakor, az elmúlt években mégis csak az Evoque nyakára nőtt a konkurencia, ezért a Land Rover átdolgozta húzómodelljét. Elsősorban a műszaki tartalom gazdagodott.
Az Evoque az első Land Rover modell, amelyhez LED-es adaptív fényszórórendszert kínál a cég. Optikailag az ezzel járó, módosult lámpagrafika a legfontosabb újdonság; egyébként karakteresebb LED-es nappali és irányjelző fények, átdolgozott lökhárító, megnövelt légbeömlők, kisebb ködfényszórók, valamint az eddigi sávozás helyébe lépő rácshálós hűtőmaszk segít eligazodni. Hátul új a felső légterelő, újak a LED-es lámpatestek; új karosszériaszínek és felnivariációk dobják fel a modellt.
A beltérben háromféle új színkombináció, bőkezűbben alkalmazott bőr, áttervezett ülések, valamint módosított műszeregység köszönti az új modellévet.
A motorkínálat jóval jelentősebb. Az Evoque megkapja a kétliteres Ingenium dízelt, ami 109 g/km CO2-kibocsátást (4,15 l/100km üzemanyag-fogyasztás) ígér. Az eD4 jelzésű, 150 lóerős motort kék feliratozás segít beazonosítani; ez az öko-jelzés minden idők legtisztább üzemű Land Rover modelljére utal. A benzines turbómotor és a nagyobbik dízel marad, minden modellen start-stop automata dolgozik, az automata váltók kilencfokozatúak.
A kényelmi felszerelés terén új kezelőfelületű, érintőképernyős infotainment-rendszer, valamint automatikusan felnyíló csomagtérajtó kényezteti a vevőket; a vezetőtámogató technológiák sora új terepfüggő vezérlő rendszerrel, fáradtság-érzékelővel, sávban tartóval és egyéb funkciókkal bővült. 
A márciusban debütáló modell első példányai a nyár végén jutnak el a márkakereskedésekbe.