Minden idők legökóbb Land Rovere

Range Rover Evoque facelift

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.02.23. 09.00

Kisautóhoz mérhető átlagfogyasztás, még dögösebb megjelenés, fényűző felszereltség: felfrissülve fut neki a második félidőnek a Range Rover Evoque.

Bár megjelenése ma is ugyanolyan lenyűgöző, mint bemutatásakor, az elmúlt években mégis csak az Evoque nyakára nőtt a konkurencia, ezért a Land Rover átdolgozta húzómodelljét. Elsősorban a műszaki tartalom gazdagodott.
Az Evoque az első Land Rover modell, amelyhez LED-es adaptív fényszórórendszert kínál a cég. Optikailag az ezzel járó, módosult lámpagrafika a legfontosabb újdonság; egyébként karakteresebb LED-es nappali és irányjelző fények, átdolgozott lökhárító, megnövelt légbeömlők, kisebb ködfényszórók, valamint az eddigi sávozás helyébe lépő rácshálós hűtőmaszk segít eligazodni. Hátul új a felső légterelő, újak a LED-es lámpatestek; új karosszériaszínek és felnivariációk dobják fel a modellt.
A beltérben háromféle új színkombináció, bőkezűbben alkalmazott bőr, áttervezett ülések, valamint módosított műszeregység köszönti az új modellévet.
A motorkínálat jóval jelentősebb. Az Evoque megkapja a kétliteres Ingenium dízelt, ami 109 g/km CO2-kibocsátást (4,15 l/100km üzemanyag-fogyasztás) ígér. Az eD4 jelzésű, 150 lóerős motort kék feliratozás segít beazonosítani; ez az öko-jelzés minden idők legtisztább üzemű Land Rover modelljére utal. A benzines turbómotor és a nagyobbik dízel marad, minden modellen start-stop automata dolgozik, az automata váltók kilencfokozatúak.
A kényelmi felszerelés terén új kezelőfelületű, érintőképernyős infotainment-rendszer, valamint automatikusan felnyíló csomagtérajtó kényezteti a vevőket; a vezetőtámogató technológiák sora új terepfüggő vezérlő rendszerrel, fáradtság-érzékelővel, sávban tartóval és egyéb funkciókkal bővült. 
A márciusban debütáló modell első példányai a nyár végén jutnak el a márkakereskedésekbe.

Kommentek

Ennyibe kerül az új Lada itthon, holnaptól lehet venni

Bemutatták Magyarországon is a Lada Vestát, és végre kiderült, hogy mennyibe fog kerülni. A forgalmazás március első napján, azaz szerdán kezdődik.

F1: Az FIA üzent a csapatoknak, érik a botrány

A Nemzetközi Automobil Szövetség megüzente a Forma-1-es csapatoknak, hogy a vitatott futóműkonstrukciók megváltoztatására kényszerítheti őket.

Kipróbáltuk a világ legcsúnyább autóját

A csúnyaautó-válogatások örök dobogósa, legendás autóipari kudarc, túl hamar jött zseniális koncepció, tákolt borzalom, a világ leghíresebb kémiatanár-droggyárosának ikonikus járműve: hölgyeim és uraim, íme, egy igazi, ráadásul Magyarországon futó Pontiac Aztek!

F1: Videón, ahogy rögtön kicsúszott az újonc

Lance Strollt nem törte össze, hogy az első tesztnapján rögtön hibázott a Williamsszel. Elveszett egy egész nap.

Ha Ferrariba ülsz, soha ne indulj el így

Van, akiknek úgy hozta a sors, hogy egy Ferrari vezetőülésében találta magát, és van, akinek ez a feladat meghaladja a vezetői képességeit. Ha ez a két körülmény adott, akkor születnek ilyen videók.

Újabb női tesztpilóta a Forma-1-ben

A svájci Sauber-csapat a kolumbiai GP3-versenyzőnőt, Tatiana Calderont igazolta fejlesztőpilótaként.

F1: Nézd meg mozgásban az összes idei autót!

Hétfőn elkezdődött az előszezoni tesztelés Barcelonában, az összes F1 csapat 2017-es autója bemutatkozott már pályán.

F1: Folytatódik a McLaren vergődése

A második barcelonai tesztnap délelőttje is a Mercedesé volt, miközben több csapat autója is a garázsban vesztegelt. A McLarennél megint motort kellett cserélni.

F1: A Ferrari megtanult hallgatni, máris támadják miatta

Olaszországban nem vették jó néven, hogy a Ferrari az idei előszezonban hallgatásba burkolózik.

Bűnös és fizet a gyilkos légzsákok gyártója

A Takata hivatalosan is bűnösnek vallotta magát az általa gyártott, világszerte legalább 15 emberéletet követelő hibás légzsákok miatt, és beleegyezett az egymilliárd dolláros büntetőbírság kifizetésébe – közölte az amerikai igazságügyi minisztérium.

F1: 2025-ig marad az Orosz Nagydíj

Az Orosz Nagydíj szervezői szerződést hosszabbítottak, 2025-ig biztosan marad Szocsiban a Forma-1. Éjszakai futam is lehet.

Magyar ötlettel alakulhat át az autós kárrendezés

A gépjármű-kárrendezési folyamatokat támogatja a KárWeb nevű hazai startup. A szolgáltatás próbaüzeméhez már csatlakozott az egyik vezető biztosító.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.