Mindig kockázatos játék egy harmonikus luxusautót sportkocsivá átlényegíteni, az S Coupé éteri idomainak azonban még a fényezetlen, lakkozott szénszálas kiegészítők, a hatalmas diffúzor és az alapvetően ízléstelen, aranyszínű felnik is jól állnak.
Mostanában persze különösen nagy hajlandósággal fogadjuk el a Brabus átépítéseit, mert az 5,5 literes AMG-blokkból kihozott, náluk immár szabványos 850 lóerő minden, csak nem evilági. A teljesítmény-növekedést nem egyszerű elektronikus beavatkozással érték el:a motor lökettérfogatát a furat és a löket egyidejű módosításával 5,9 literre növelték. Az átdolgozott felömlőket nagyobb turbók töltik meg levegővel, de a leömlőt is átépítették, ahogy a teljes kipufogórendszer és a motorvezérlés is új.
A 850 lóerő  már 5400/perctől rendelkezésre áll, az elméleti nyomaték 1450 Nm 2500-4500 között, de a motor élettartama érdekében 1150 Nm-nél gátat vet a mókának az elektronika.
A Brabus óriás kupéja hátsó- és összkerékhajtással egyaránt megrendelhető. Ahogy a gyári verzióban, itt is az utóbbi a fürgébb – jelen esetben az AMG alapverzió 4,0 másodperce helyett 3,5 szekundum alatt éri el a százas tempót az autó. 200 km/órára 9,4 mp a szintidő, a végsebesség 350 km/óra. A sebességmérő órát 400 km/óráig kalibrálták.
A fotókon látható autóra 21 colos felniket szereltek, elöl 255/35 ZR 21, hátul 295/30 ZR 21 abroncsokkal, de akár 22 colos méret is kérhető. A futómű 15 mm-rel ülteti le az autót.