Az év szörnyszülöttei

Velünk van a baj, vagy tényleg rusnyák?

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.09. 18.00

A legtehetségesebb dizájnernek is lehet hasfájása a nagy napon, és olyankor bizony nem úgy jönnek össze a dolgok, ahogy szeretnénk. De attól, hogy valami csúnya, még nem biztos, hogy nem kell vele foglalkoznunk.

Végignéztük már a Genfi Autószalon legjavát, kiveséztük a szépségeket, az előremutató modelleket, a jövő előnézeti gépeit. sajnálkoztunk azokon a szériamodelleken, amelyek furára sikerültek. Most ideje beletúrni a resztlivödörbe, és gumikesztyűvel kihúzni azokat, amikhez eddig nem volt gusztusunk. Pedig némelyiknek volna értelme, csak hát…

Italdesign Giugiaro Clipper

Úgy tűnik, mintha a neves olasz iroda elveszítette volna idei nagy dobásuk tervrajzait, és a nyolcvanas években fiókban maradt vázlatok közül túrtak volna elő egyet. A Clipper dupla villanymotoros egyterűként praktikus, holografikus kijelzőjével jövőbe tekintő, Volkswagen Golf alapjaival életképes, de a génhibás szitakötő szárnyaiként égbe meredő ajtók és az ultrasteril VW-klón dizájn nem rúg labdába 2014-ben. 

Mansory Gronos

Mindig nehéz dolgunk van a Mansory termékeivel – és nem azért, mintha kifinomult dizájnjaik az ízlésesség határán egyensúlyoznának. A német vállalat csalhatatlan érzékkel teszi élvezhetetlenné a legdrágább, legkifinomultabb, legigényesebb autókat – ez esetben egy Mercedes-Benz G-osztályt. A Gronos már egy éves modell, de a mai napig felülmúlhatatlan a maga nemében. Gratulálunk – azt hisszük.


Ermini Seiottsei

686 kiló, 320 turbóban inkubált lóerő, bokáig érő karosszéria – az olasz manufaktúra minimalista roadsterének minden esélye megvolt arra, hogy a szalon sztárja legyen. Erre rábiggyesztettek egy ezüstnyíl-forma fizimiskát, kint hagyták a napon, hogy kissé megfusson, a beltérre meg annyi energiát fordítottak, hogy egy üzbég exportra dolgozó moldáviai stúdió is belepirulna a szégyenbe. Kár érte.


Akka Link & Go

Itt egy cseppet megremegett a kezünk, mert szívünk mélyén szeretjük az innovatív, közösségi, elektromos járgányokat. De ez nem mentség arra, hogy a francia Akka úgy néz ki, mint egy mikroszkóp alól kimászott atka, és erről még csak nem is a név tehet, hiszen franciául mite-nek mondják a kis élősködőket.


Honda FCEV Concept

Már jövőre megérkezik a belföldi piacokra a Honda új generációs üzemanyag-cellás modellje, és ez a tanulmány annak a lehetséges formavilágát előlegezi meg. Könyörgünk, ne: tessék belerakni valami normális karosszériába, egy ilyen organikus-kitinpáncélos dizájn csak megöli az egyelőre amúgy sem életképes technológiát.


Gumpert Explosion

Az Audi-motoros szedánról már írtunk. Technikája elismerésre méltó, de vajon miért kellett ilyen ázottszappan-formába csomagolni a 420 lóerős, 300 km/óra végsebességre képes mechanikát? Á, hagyjuk?

Szerinted mi van: tényleg csufik ezek az autók, vagy nekünk nincs ízlésünk? Kommentelj alább vagy a Facebookon.

Kommentek

  • Guillotinee

    A Mansory jó lesz sima G osztálynak is…

  • PROVOCATOR

    Lehet, hogy az én szememmel van baj, de a képeken egy rusnya autót sem láttam. De ha mégis akkor a BMWi3 hogy lett majdnem az év autója?

  • Utazz

    Rettentő ügyesek voltak a Mansory-nál, hiszen az a “GL” megtévesztésig hasonlít a G osztályra, szép munka. Alapvetően a Mansory-val sincs probléma, hiszen ez a stílusuk. A többi kifejezetten szép vagy koncepciósan túlzó, egyedül talán az Ermini esetlen, de az a méretéből adódik.

  • Guillotinee

    Elég nagy hozzáértő lehetsz ha neked a G és a GL osztály megtévesztésig hasonlít…..

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

Kemény balesetet mesél el egy magyar kamionos, videóra vette az egészet

A magyar sofőr előtt kalapot emelünk, azonnal megállt és kiszállt segíteni. Az egészet rögzítette a fedélzeti kamera.

8000 kilométer kevesebb mint 4 nap alatt

A Goodyear az új abroncsa bevezetését azzal ünnepeli, hogy próbára teszi a gumikat Rainer Zietlow világrekord kísérlete során. A pilóta és csapata azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a 8000 kilométeres, Dakartól Moszkváig tartó távot kevesebb mint 4 nap alatt teszi meg.

Egy kiscica miatt zárták le az ország legfontosabb útját

Elárvult kölyökmacska nyávogott egy nyolcsávos szupersztráda elválasztó sávján Abu-Dzabiban. A tűzoltóság nem teketóriázott, irdatlan torlódás árán megmentették az állatot.

Na így töltenek elektromos autót a kazincbarcikai lakótelepen

Örök kérdés a villanyautókkal kapcsolatban, hogy mi lesz a lakótelepen élőkkel, akik otthon szeretnének tölteni, és nincs a közelben töltőoszlop? Ma az egyetlen megoldás, amire gondolhatnak, az egy jó hosszú, ablakon kilógatott vezeték.

Jeep Yuntu: rejtélyes jövőkép

A közeljövő kínai Jeep modelleinek formai és technológiai koncepcióját vázolja az a hétszemélyes tanulmányautó, amelyről szinte semmit nem árultak el.

Ez a videó a bizonyíték, hogy Pesten sokan birkamód közlekednek

Krisztián nem bírta cérnával, de nem csodálkozunk, hiszen pár perc alatt több olyan helyzettel is találkozott Budapesten, ami balesettel is végződhetett volna, ha nem figyel.

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Titkos magánéletéről beszélt Vettel

Privát életét is érintő interjút adott a Forma-1 négyszeres világbajnoka. Szóba került az otthona, félelme, bosszúsága, vágyai.

F1: Nem Brawn rúgatta ki Ecclestone-t

A Forma-1 sportszakmai irányítója, Ross Brawn cáfolta, hogy ő kérte volna Bernie Ecclestone eltávolítását ugyanakkor nem tagadja, hogy elég nehéz lett volna a közös munka.

Hazatért végre az utolsó Ikarus

Tizenöt évig szolgált külföldön a magyar ritkaság, de most már végleg itthon marad.

Szexi tánc okozott tragédiát

Meggondolatlan kamaszlány szexinek tartott táncba kezdett a közlekedő autók mellett, meg is lett az eredménye.

Üzemanyagcellás kamiont tesztel a Toyota

A Los Angeles-i kikötő és környéke extrém teherforgalmát kívánja környezetbarátabb mederbe terelni a Toyota.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.