Az év szörnyszülöttei

Velünk van a baj, vagy tényleg rusnyák?

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.09. 18.00

A legtehetségesebb dizájnernek is lehet hasfájása a nagy napon, és olyankor bizony nem úgy jönnek össze a dolgok, ahogy szeretnénk. De attól, hogy valami csúnya, még nem biztos, hogy nem kell vele foglalkoznunk.

Végignéztük már a Genfi Autószalon legjavát, kiveséztük a szépségeket, az előremutató modelleket, a jövő előnézeti gépeit. sajnálkoztunk azokon a szériamodelleken, amelyek furára sikerültek. Most ideje beletúrni a resztlivödörbe, és gumikesztyűvel kihúzni azokat, amikhez eddig nem volt gusztusunk. Pedig némelyiknek volna értelme, csak hát…

Italdesign Giugiaro Clipper

Úgy tűnik, mintha a neves olasz iroda elveszítette volna idei nagy dobásuk tervrajzait, és a nyolcvanas években fiókban maradt vázlatok közül túrtak volna elő egyet. A Clipper dupla villanymotoros egyterűként praktikus, holografikus kijelzőjével jövőbe tekintő, Volkswagen Golf alapjaival életképes, de a génhibás szitakötő szárnyaiként égbe meredő ajtók és az ultrasteril VW-klón dizájn nem rúg labdába 2014-ben. 

Mansory Gronos

Mindig nehéz dolgunk van a Mansory termékeivel – és nem azért, mintha kifinomult dizájnjaik az ízlésesség határán egyensúlyoznának. A német vállalat csalhatatlan érzékkel teszi élvezhetetlenné a legdrágább, legkifinomultabb, legigényesebb autókat – ez esetben egy Mercedes-Benz G-osztályt. A Gronos már egy éves modell, de a mai napig felülmúlhatatlan a maga nemében. Gratulálunk – azt hisszük.


Ermini Seiottsei

686 kiló, 320 turbóban inkubált lóerő, bokáig érő karosszéria – az olasz manufaktúra minimalista roadsterének minden esélye megvolt arra, hogy a szalon sztárja legyen. Erre rábiggyesztettek egy ezüstnyíl-forma fizimiskát, kint hagyták a napon, hogy kissé megfusson, a beltérre meg annyi energiát fordítottak, hogy egy üzbég exportra dolgozó moldáviai stúdió is belepirulna a szégyenbe. Kár érte.


Akka Link & Go

Itt egy cseppet megremegett a kezünk, mert szívünk mélyén szeretjük az innovatív, közösségi, elektromos járgányokat. De ez nem mentség arra, hogy a francia Akka úgy néz ki, mint egy mikroszkóp alól kimászott atka, és erről még csak nem is a név tehet, hiszen franciául mite-nek mondják a kis élősködőket.


Honda FCEV Concept

Már jövőre megérkezik a belföldi piacokra a Honda új generációs üzemanyag-cellás modellje, és ez a tanulmány annak a lehetséges formavilágát előlegezi meg. Könyörgünk, ne: tessék belerakni valami normális karosszériába, egy ilyen organikus-kitinpáncélos dizájn csak megöli az egyelőre amúgy sem életképes technológiát.


Gumpert Explosion

Az Audi-motoros szedánról már írtunk. Technikája elismerésre méltó, de vajon miért kellett ilyen ázottszappan-formába csomagolni a 420 lóerős, 300 km/óra végsebességre képes mechanikát? Á, hagyjuk?

Szerinted mi van: tényleg csufik ezek az autók, vagy nekünk nincs ízlésünk? Kommentelj alább vagy a Facebookon.

Kommentek

  • Guillotinee

    A Mansory jó lesz sima G osztálynak is…

  • PROVOCATOR

    Lehet, hogy az én szememmel van baj, de a képeken egy rusnya autót sem láttam. De ha mégis akkor a BMWi3 hogy lett majdnem az év autója?

  • Utazz

    Rettentő ügyesek voltak a Mansory-nál, hiszen az a “GL” megtévesztésig hasonlít a G osztályra, szép munka. Alapvetően a Mansory-val sincs probléma, hiszen ez a stílusuk. A többi kifejezetten szép vagy koncepciósan túlzó, egyedül talán az Ermini esetlen, de az a méretéből adódik.

  • Guillotinee

    Elég nagy hozzáértő lehetsz ha neked a G és a GL osztály megtévesztésig hasonlít…..

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.