BMW, kalapáccsal szétzúzva

Így demonstrált Genfben az elégedetlen ügyfél

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.03.06. 09.45

Frankfurt után most Genfben is szétverte az M6-os BMW-t az elégedetlen vásárló.

Az Olaszországban élő, iráni születésű Pourmohseni Hadi tavaly Frankfurtban már megmutatta, hogy kell baltával szétverni az M6-os BMW-t, és idén ellátogatott Genfbe is. Az autószalon kijáratánál sújtott le kalapáccsal a felmatricázott bajor sportautóra, ami ráadásul ugyan az volt mint 2013-ban, csak meg lett javítva azóta. 
Ezek a szövegek olvashatóak a 2008-as M6-on: “Folyton meghibásodó autó”, “Szégyen! Milyen termék ez?”, “A csalók ellen, az ügyfelek védelméért!”. 
Azért aprította fel a BMW-t már kétszer is az olaszországi férfi, mert a márkaszerviz a sokadik alkalom után sem tudta megjavítani autóját (vibrációs, és váltóproblémái voltak), és elhajtották, majd hosszas levelezés és hercehurca után, már a BMW müncheni főhadiszállása sem foglalkozott tovább az üggyel. Ezt megelőzően is csak egymásra mutogatott a BMW és az olasz kereskedés, ahol Hadi  állítólag 30 millió forintnak megfelelő euróért vette a több mint 500 lóerős járgányt. 
A kalapácsos “bosszúálló” már Franakfurtban azt nyilatkozta, hogy meg fogja javíttatni az autót, és újabb helyszínt választ a demonstrációra. Betartotta ígéretét! 
A videón pedig a tavalyi incidens. 


Kommentek

  • Ambrus Gergely

    Majd vesz a BMW embere is egy egy lamborghinit és szétveri.
    ja már megtörtént?
    így megy ez manapság, buta embereket könnyű befolyásolni.
    a magyarok meg verjék szét a suzukijukat mert annak is tönkremegy a váltója, meg 100 felett nagy a menetzaj.
    hibás termék, selejt, gyári hibás, vegyünk meg 100 darabot és verjük szét

  • demagóg

    A prémium nem attól prémium, mert tartósabb v megbízhatóbb.
    Hasonló módon kopnak,elromlanak, zörögnek, mint más autók (néhány éves korukban).
    Persze az ügyfélkezelés az lehetne prémium ennyi pénzért…

  • zoldfulu2000

    Igaza van. Szerintem ha előbb bejelenti talán többen is kivonultak volna :)

  • Ambrus Gergely

    Mit kell itt ügyfelelet kezelni? lejárt a garancia, akkor kifizeti az új váltót.
    ha nem akkor kicserélik.
    amúgy lehet állítani a váltás erősségét, hülye vadkeleti nem tudja használni a prémium terméket, szerintem egy lada való neki, azt tekergesse a karburátort.
    Inkább ha szét akarja verni tegye stílusosan, hajtsa szét a motorját egy versenypályán, aztán ha csodával ahtáros módon kibírná a “megbízhatatlan” v10-es, akkor a nap végén le lehet engedni az olajat a csatornába, és lehet tolni pár kört, hogy kikönyököljön a hajtókar.
    legyen stílusos.
    kalapáccsal minden hülye szét tudja verni.

  • Opelfan

    Nem is ezé a baromé a kocsi hanem egy cégtől bérli tartós bérlet formájában vagy lízingeli a saját cége ezt nem tudom pontosan, egy idióta arab aki lemászott a fáról és Olaszországban játssza az agyát.

  • swattos

    Kíváncsi lennék, hogy melyik konkurens autógyár embere lehet? Olyan nincs, hogy valamit nem lehet megjavítani. Nekem is elkezdett búgni a difim az autómon és nem vacilláltam sokat, kicseréltem az egész difit. Most akkor nekem is szét kellett volna vernem az autót? Ha betörik az ablak a házon akkor gyújtsam fel az egész házat? Beteges marketingfogás , semmi egyéb.

  • menőmanó

    A BMW sosem a megbízhatóságáról volt híres, ezt illett volna tudnia a fickónak. A garanciaidővel is kiröhögtetik magukat, talán nem véletlenül.
    A problémákhoz való hozzáállásuk pedig elég hírhedt, mint a példa is mutatja. :)

  • m3246

    Állat az ilyen nem ember… meg múltkor volt egy cikk a totalcaron egy nyavalygó magyar gyerekről akinek felrobbant a M6-ban a V10-es motor és sipákolt, hát ez van (mondjuk a fordulatszabályozó fel lett emelve még vagy 500 fordulattal bár az ugye nem számít…). Hát kérem ez ezzel jár, a tv-d is elromlik pláne a mosógéped és én is cseréltem már motort a kocsimba. S még csak azt se mondanám az ilyen suttyó vegyen 1,2 downsizingolt autót, mert 10 ezer km-ben belül biztos a turbócsere. És amúgyis mindent meg lehet csinálni, ha meg ennyi pénze van pláne, hát csinálja meg… ennyi (arról meg nem is beszélve hogy hány embernek vannak valós problémái, kenyeret kell venni a csalásnak, hitelt kell fizetni és örülni hogy van valami elbaszott munkád ahol az utolsó szart is kiverik belőled… szóval ennyi)

  • péloday

    Mit kell ezen annyit drámázni ? Megvette, beszart,leszarták,leszarta a szarját ! Ennyi . Ez csak egy BMW semmi több.

  • nevezessverő

    Menőmanó: Ritka buta emberek lehetnek Toyota vezetése élén! De már késő.. :D :D (BMW diesel motorok vásárlása)

  • bubibeka1.6

    m3246 – 2014.03.06 16:15 !

    Nem, ez nem ezzel kéne, hogy járjon. Járt Ön mostanában BMW service-ben ? Én rendszeresen, és nem éppen elégedetten jönnek be a szalonba a BMW tulajok. Állandó apró hibák már garancia időn belül is, a márkaservice sokszor nem eléggé felkészült a hibák megoldására. Múlt alkalommal 3 db ugyan olyan 3.0 szimpla turbós diesel 2. generációs X5-öst találtam kiemelt és szétbontott motorral. Elszakadt a vezérműlánc, szelepek összértek, motor kuka. 200.000 km körül futott autókban, ahol a gyártó szerint legalább 300.000 km-t kell bírnia a láncnak, ezért nem cserélték le a tulajdonosok. Megy a pereskedés, ki állja a javítást, sok esetben csak motorcserével lehet javítani ami kb 2,5-3 millió Ft munkadíjjal. Ezt azok sem vállalják be, akik pár éve 20 milliót adtak az új X5-ért. Tehát nem a német levedlett a földet 20 x megkerült visszatekert órájú felpolírizott autókról van szó hanem 3-5 évesekről. Szóval marad a használt vagy felújított motor 700-1,5 milliós tétel így is. Őket kéne megkérdezni, hogy milyen a prémium service és a prémium bánásmód meg a 2 év nevetséges garancia.

    De legalább ha mindig meg tudná javítani a hibatalos service az autókat, de akkor miért idegesen savanyú arccal távozott több tulaj is amíg én vártam ?

    Én nem értem, hogy hogyan engedhetik meg manapság maguknak ezt a hozzáállást a prémium gyártók. Attól, hogy magasabb minőségi és műszaki megoldásokat felvonultató kategóriáról van szó, attól még nem kéne a megbízhatóságnak romlania. Én biztos nem hagynám a dolgot ha 15-25 millióért vennék egy átlag új AUDI/BMW/MERCEDES márkájú autót, aztán állandóan valami hibája lenne az autómnak. Ez a vevők hülyének nézése, vagy lehet, hogy ez csak a magyarországi márkaservice hozzállás.

  • bubibeka1.6

    Ez már a 2. M6 sztori. Veszel 30-40 millióért egy M6-ost. Ebbe a vételárba nem fér bele az, hogy ha minden gyártói előírást betartasz, cseréled az olajakat és egyéb kopó forgó alkatrészeket, akkor megbízhatóan elmenjen 2-300.000 km-t ?!?! Túl pörgős a motor ? Túl alacsony sok esetben az olajnyomás ? Minek tervezték akkor ilyennek ? Most vagy ennyi ember használja rosszul az autóját vagy a gyártó tervezett egy gyenge konstrukciót. Magával az autószétveréssel teljes mértékben NEM értek egyet, sose tennék ilyet, és elitélem azt aki így tesz.

  • DTF

    Sajnos előfordul.
    És még a BMWnél ‘pérmiumabb’ márkánál is. 2 RX450h-val rendelkezik a cégünk, 2010-esek. Mindkettő gyári hibás volt, elismerte a gyártó és az importőr is, de nem tudtak vele mit kezdeni, tervezési hibára fogták. Ennyi. Semmi több. Törődés? Kompenzáció? áhh, felejtsd el…
    Hiába van érzésed szerint prémium autód és hozzá tartozó szolgáltatásod, ugyanúgy le vagy szarva. Csak egyet tehetsz: átpártolsz egy másik márkához. Na de itthon még a Porsche-nál is kritikán aluli azt ügyfélkiszolgálás és panszakezelés…

  • sebastian

    DTF, a Lexus nem prémiumabb a BMW-nél.

  • Vérmacy

    Mindenki nyavalyog a német/japán miegymás szalonok, szervizek hozzáállásán és hozzáértésén. Ha ilyen helyekre jártok, ne is csodálkozzatok…
    Olaszt kell nézni! Lehet, nincs a Fiatnak V8-asa, lehet, nincs a Maseratinak kombija, de aki ésszerűen venne autót, az azért talál magának verdát a konszernen belül. Még kamiont is az Iveco személyében.
    A 90′-es években sokat tanultak az olaszok. Nálunk szűk családi körben 5 is van ill. egy németet most fogunk lecserélni vmilyen digóra. Gyári karbantartást megkapja, a turbósok a bemelegítés-lehűtést és kimennek a világból…
    Szép a BMW meg Audi, de csak addig, amíg a szomszéd kétszer körbejárja. A Gyárigazgatóm is megcsodálta az Alfámat, pedig az 5-ös Bömösnek nincs ellenpárja Alfáéknál… ;-)

  • DTF

    sebastian: azért tettem félidézőjelbe :)

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

Bődületes kasszasiker a Halálos iramban 8

A Halálos iramban 8. megint lekörözte a mezőnyt az észak-amerikai mozikban a hétvégén. Az autós akciófilm globális bevételei a csillagok közé repítik a filmet.

Közösen állnak ki a Visegrádi Négyek a protekcionizmussal szemben

Közös álláspontot fogadtak el a Unió piacán kialakult versenykorlátozó intézkedésekkel szemben a Visegrádi Négyek fuvarozó vállalkozásait tömörítő érdekképviseletek. 

F1: A McLarennek és a Williamsnek drukkol Hamilton

A háromszoros világbajnok Mercedes-pilóta, Lewis Hamilton reméli, hogy a két patinás brit csapat lehet még ellenfél számára a világbajnoki küzdelemben.

Kemény balesetet mesél el egy magyar kamionos, videóra vette az egészet

A magyar sofőr előtt kalapot emelünk, azonnal megállt és kiszállt segíteni. Az egészet rögzítette a fedélzeti kamera.

8000 kilométer kevesebb mint 4 nap alatt

A Goodyear az új abroncsa bevezetését azzal ünnepeli, hogy próbára teszi a gumikat Rainer Zietlow világrekord kísérlete során. A pilóta és csapata azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a 8000 kilométeres, Dakartól Moszkváig tartó távot kevesebb mint 4 nap alatt teszi meg.

Egy kiscica miatt zárták le az ország legfontosabb útját

Elárvult kölyökmacska nyávogott egy nyolcsávos szupersztráda elválasztó sávján Abu-Dzabiban. A tűzoltóság nem teketóriázott, irdatlan torlódás árán megmentették az állatot.

Na így töltenek elektromos autót a kazincbarcikai lakótelepen

Örök kérdés a villanyautókkal kapcsolatban, hogy mi lesz a lakótelepen élőkkel, akik otthon szeretnének tölteni, és nincs a közelben töltőoszlop? Ma az egyetlen megoldás, amire gondolhatnak, az egy jó hosszú, ablakon kilógatott vezeték.

Jeep Yuntu: rejtélyes jövőkép

A közeljövő kínai Jeep modelleinek formai és technológiai koncepcióját vázolja az a hétszemélyes tanulmányautó, amelyről szinte semmit nem árultak el.

Ez a videó a bizonyíték, hogy Pesten sokan birkamód közlekednek

Krisztián nem bírta cérnával, de nem csodálkozunk, hiszen pár perc alatt több olyan helyzettel is találkozott Budapesten, ami balesettel is végződhetett volna, ha nem figyel.

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Titkos magánéletéről beszélt Vettel

Privát életét is érintő interjút adott a Forma-1 négyszeres világbajnoka. Szóba került az otthona, félelme, bosszúsága, vágyai.

F1: Nem Brawn rúgatta ki Ecclestone-t

A Forma-1 sportszakmai irányítója, Ross Brawn cáfolta, hogy ő kérte volna Bernie Ecclestone eltávolítását ugyanakkor nem tagadja, hogy elég nehéz lett volna a közös munka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.