Letagadhatatlan a Nissan Juke hatása az azzal azonos méretosztályban induló, a VW keresztirányban is moduláris (MQB) padlólemezére épülő T-Roc szabadidőjárműre: szinte kiabál a nappali- és ködfény funkciókat betöltő LED-es lámpa túlméretes háza; fölötte hagyományosabb vonalvezetés jelöli ki az elsődleges fényszórókat, illetve azt a jóval egyszerűbb orrkialakítást, amellyel a leendő sorozatgyártású utódján találkozhatunk majd. 
Targatetős terepjáró 1
A szériaéretté válás során talán kiemelhető tetőpaneljeitől is megválik majd a VW T-Roc: a kétajtós terepkupé utastere teljesen kinyitható, a keret nélküli oldalbablakokat lenyitva hamisítatlan targa-érzést ígér a szerkezet. 
Az 1420 kg tömegű T-Roc ugyanazt a modern, 184 lóerős dízelmotort kapta meg, mint ami az Audi TT-ben is szolgál; az utcai, terep és havas útfelületre való rendszerbeállítások az összkerékhajtás, a sebességváltó, az ABS és a visszagurulás-gátló paramétereire hatnak. 
Érdekel a T-Roc mérete, üzemanyag-fogyasztása, vagy hogy miért van rajta elöl is kamera? Korábbi cikkünkből ez mind kiderül?