Targatetős terepjáró

Volkswagen T-Roc Concept

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.04. 09.00

Előzőleg már minden műszaki tudnivalót elmondtak róla, de csak rajzokon legeltethettük a szemünket. A VW T-Roc tanulmány most teljes valójában is megmutatta magát.

Letagadhatatlan a Nissan Juke hatása az azzal azonos méretosztályban induló, a VW keresztirányban is moduláris (MQB) padlólemezére épülő T-Roc szabadidőjárműre: szinte kiabál a nappali- és ködfény funkciókat betöltő LED-es lámpa túlméretes háza; fölötte hagyományosabb vonalvezetés jelöli ki az elsődleges fényszórókat, illetve azt a jóval egyszerűbb orrkialakítást, amellyel a leendő sorozatgyártású utódján találkozhatunk majd. 
Targatetős terepjáró 1
A szériaéretté válás során talán kiemelhető tetőpaneljeitől is megválik majd a VW T-Roc: a kétajtós terepkupé utastere teljesen kinyitható, a keret nélküli oldalbablakokat lenyitva hamisítatlan targa-érzést ígér a szerkezet. 
Az 1420 kg tömegű T-Roc ugyanazt a modern, 184 lóerős dízelmotort kapta meg, mint ami az Audi TT-ben is szolgál; az utcai, terep és havas útfelületre való rendszerbeállítások az összkerékhajtás, a sebességváltó, az ABS és a visszagurulás-gátló paramétereire hatnak. 
Érdekel a T-Roc mérete, üzemanyag-fogyasztása, vagy hogy miért van rajta elöl is kamera? Korábbi cikkünkből ez mind kiderül?

Kommentek

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.