Feszesre vasalták: Nissan Juke

Megújult a Nissan divattörpéje

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.04. 11.30

A látvány a legkevesebb: praktikusabb, gazdagabban felszerelt és takarékosabb lett a Nissan városi szabadidőjárműve, a Juke.

Új és átdolgozott motorokkal, továbbfejlesztett összkerékhajtással, modern kényelmi és vezetőtámogató felszereltséggel, no meg tágasabb csomagtartóval érkezett vissza ráncfelvarrásáról a Nissan Juke. 

A felhasználók többsége számára az utóbbi lesz a legfontosabb: az elsőkerék-hajtású kivitelek csomagtartóját közel 40 százalékkal 354 literesre növelte a Nissan, így immár nem csupán kézitáskák, de akár egy (rövid) hétvégi családi utazás kellékei is elférnek az üregben – vagy, hogy kézzel foghatóbbat mondjunk, egy esernyőre csukható babakocsi. 
A beltér egyéb pontjain továbbra is a dizájn az úr; az utastérbe színes dekorelemeket rendelhetünk, a fejteret pedig mostantól hatalmas, nyitható panoráma-üvegtetővel növelhetjük. 
A Juke megjelenése a karosszéria arányainak megtartása mellett átalakult: újak a felső lámpatestek, a látni és látszani kettős elvnek xenon fényszórók és LED-es nappali fények felelnek meg. A hűtőmaszkot a Nissan új fazonja szerint rajzolták át, a lökhárító alatti rész masszívabb képet sugall. 
A külső tükrökben megjelentek a LED-es irányjelzők, hátul átrajzolták és LED-del töltötték meg a jellegzetes bumeráng-lámpákat. A színválaszték három új árnyalattal – napsárga, tintakék és piros – bővült. Ehhez igazodva az új, 18 colos keréktárcsák mostantól színes betétekkel is kaphatók. 
A három év alatt mintegy 450 000 példányban elkelt kis-SUV felszereltsége radikálisan bővült: Google-integráció a GPS-ben, a manőverezést segítő, körkörös kamerarendszer, sávelhagyásra figyelmeztető, holtteret figyelő és hasonló rendszerek teszik egyszerűbbé, biztonságosabbá a sofőr életét. 
A háromtagú motorkínálatban egy vadonatúj és egy alapvetően átdolgozott erőforrás található. A változatlanul átvett 110 LE 1.5 dCi mellett újdonság a 115 lóerős, 190 Nm nyomatékú 1,2 literes DIG-T turbómotor, amely a korábbi, 117 lóerős 1,6-os helyére lép. A motor átlagfogyasztása 5,5 l/100 km. A másik újdonság a továbbfejlesztett, takarékosabb 190 lóerős 1.6 DIG-T. A hajtáslánc további újdonsága az aktív nyomatékmegosztásra képes, így az alulkormányozottság kiküszöbölésére alkalmas összkerékhajtási rendszer.
Az új Juke nyáron kerül forgalomba.
További fotók a Galériában

Kommentek

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.