Dolgozz ott, ahol kedved tartja

Brabus 800 iBusiness

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.02.28. 10.00

Tizenkét hengeres mobil irodát épített a Brabus: az AMG G 65-re épülő szörnyetegnél kevés fenyegetőbb járgánnyal találkozhatunk az utcán – pedig isten látja a lelkét, őt is csak a hatékonyság motiválja.

Nem egyszerű egy modern üzletember élete. Telefon, e-mail, web, FTP, felhő, közösségi médiák – néha azt sem tudja az ember, hol áll a feje a nagy igyekezetben, hogy lépést tartson. 

A Brabus 800-ra épülő mobil online irodával legalább ez utóbbi miatt nem kell, hogy fájjon a fejünk: a 800 lóerős, 1420 Nm nyomatékú 6.0 V12 motor nem ismer határokat. 
Noha az autó végsebessége csupán 250 (kiiktatott limiter esetén 270) km/óra, a szénszálas légbeömlőn át táplált, egyedi fejlesztésű ikerturbó, valamint a négy darab, vízhűtésű intercooler révén nyert plusz kraft nyomán erre a tempóra valószínűleg minden körülmények között képes az impozáns óriás – ha biztosan tudjuk, hogy beérjük a jó minőségű aszfaltúttal, arra is tud kiváló alternatívát a Brabus
Százra 4,2 másodperc alatt szökken a nehéz vas – csak remélhetjük, hogy az alkotók a fék méretezése során kihasználták az intelligens, adaptív lengéscsillapítókra támaszkodó, 23 colos kerekek adta kereteket, és a piros féknyergek nem pusztán látványelemként vannak jelen a 12 centiméteres kerékív-szélesítés öblében. 
A Brabus 800 iBusiness funkcionalitása persze nem merül ki a száguldásban: fedélzetén komplett mobil munkahelyet rendeztek be. Hogy a nagy sebességű mobil internet ne vesszen kárba, a tetőből lehajtható, 15,6 colos monitor és a kihajtható asztalkákon megtámaszkodó, vezeték nélküli billentyűzet hatékony munkaállomásnak ígérkezik – a rendszer agya, egy Mac Mini a csomagtartóban kapott helyet, az Apple TV-modullal és egy erősítővel egyetemben. 
Az egyedi, hűthető hátsó ülések között egy integrált iPad Minit is találunk; ez egyfajta rendszer-távirányítóként is szolgál, míg az igazgató úr szórakoztatásáról egy szintén beépített iPod Touch gondoskodik. Az üléseket és felületeket csodás, lélegző bőrbe burkolták, de ezzel felesleges sokat foglalkozni, hiszen a vevő azt kaphat rengeteg sok pénzéért, amit csak szeretne. 
Hogy mindez mibe kerül, egyelőre nem tudni, valószínűleg csak indulatszavakkal kifejezhető összegről lesz szó.

Kommentek

  • Guevara

    Nem értem én ezt, hogy a downsizing korában hogyan lehet ilyen autókat építeni. Megveszi az ügyfél az alapot jelentő autót, forgalomba helyezteti, ekkor még megfelel minden eu-s előírásnak és viszi a tuningműhelybe átalakíttatni, ott meg azt csinálnak vele kvázi amit akarnak?

  • cddexter

    Nem csak most, régebben is így volt. Mi ezzel a gond? Bár gondolom ezzel azt kifogásolod, hogy ezzel sokkal környezet szennyezőbbé teszik az autókat. Így van, megteheted. Mint ahogy az az átlagos autós is megteszi aki egyszerűen nem cserélgeti rendszeresen pl a gyertyákat.

  • Guilltonie

    Meg aki nem válogatja szelektíven a hulladékot…

  • Guilltonie

    Oroszoknál meg amúgy sincs EU-s szabvány… :D

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

F1: Ecclestone Hamiltonra fogad 2017-ben

A Forma-1 volt irányítója, Bernie Ecclestone szerint a Mercedes angol pilótája kerül majd ki győztesen a ferraris Sebastian Vettellel folytatott bajnoki küzdelemből idén.

Szabálytalan előzés egy körforgalomban, van, aki szerint ez még belefér

Az esetet Angliában vették videóra. A BMW türelmetlen sofőrje megunta a kamion mögötti tötyörgést, és szándékosan rossz irányban hajtott be a körforgalomba.

Alonso benézett az Indycar-futamra

Az idei Indy 500-on induló Fernando Alonso a hétvégén az amerikai versenyszéria egyik fordulóján járt körülnézni. Elmondta, hogy miért vág előbb az Indynek, és miért jöhet később Le Mans.

1300 kilométert vezetett egyedül egy gyerek

Ezerháromszáz kilométert vezetett egyedül egy 12 éves fiú Ausztráliában, mielőtt a rendőrök vasárnap lekapcsolták volna, mivel az autó egyik lökhárítója leszakadt.

Meghalt egy kisfiú Alonso gokartpályáján

Fernando Alonsót is megrázta az eset, a balesetet kivizsgálják.

Elrajtolt a Hankook Racer Cup új idénye

Izgalmas csatákkal indult el a Hankook Racer Cup bajnokság a hétvégén.

Ésszerű szabadidőautó: Dacia Sandero Stepway

Jó árával, vállalható megjelenésével és élvezetes motorjával a Dacia Sandero Stepway valószínűleg a legolcsóbb szabadidő-autó.

80-nal 80 km-t a Magyarországon gyártott lyukas gumival

Kipróbáltuk, milyen egy defektes autóval gurulgatni 80-nal az országúton, majd megnéztük a tatabányai gyárat, ahol az új csodagumi készül. És megtudtuk, mi a baj a másféle defekttűrő gumikkal.

Bődületes kasszasiker a Halálos iramban 8

A Halálos iramban 8. megint lekörözte a mezőnyt az észak-amerikai mozikban a hétvégén. Az autós akciófilm globális bevételei a csillagok közé repítik a filmet.

Közösen állnak ki a Visegrádi Négyek a protekcionizmussal szemben

Közös álláspontot fogadtak el a Unió piacán kialakult versenykorlátozó intézkedésekkel szemben a Visegrádi Négyek fuvarozó vállalkozásait tömörítő érdekképviseletek. 

F1: A McLarennek és a Williamsnek drukkol Hamilton

A háromszoros világbajnok Mercedes-pilóta, Lewis Hamilton reméli, hogy a két patinás brit csapat lehet még ellenfél számára a világbajnoki küzdelemben.

Kemény balesetet mesél el egy magyar kamionos, videóra vette az egészet

A magyar sofőr előtt kalapot emelünk, azonnal megállt és kiszállt segíteni. Az egészet rögzítette a fedélzeti kamera.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.