Dolgozz ott, ahol kedved tartja

Brabus 800 iBusiness

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.02.28. 10.00

Tizenkét hengeres mobil irodát épített a Brabus: az AMG G 65-re épülő szörnyetegnél kevés fenyegetőbb járgánnyal találkozhatunk az utcán – pedig isten látja a lelkét, őt is csak a hatékonyság motiválja.

Nem egyszerű egy modern üzletember élete. Telefon, e-mail, web, FTP, felhő, közösségi médiák – néha azt sem tudja az ember, hol áll a feje a nagy igyekezetben, hogy lépést tartson. 

A Brabus 800-ra épülő mobil online irodával legalább ez utóbbi miatt nem kell, hogy fájjon a fejünk: a 800 lóerős, 1420 Nm nyomatékú 6.0 V12 motor nem ismer határokat. 
Noha az autó végsebessége csupán 250 (kiiktatott limiter esetén 270) km/óra, a szénszálas légbeömlőn át táplált, egyedi fejlesztésű ikerturbó, valamint a négy darab, vízhűtésű intercooler révén nyert plusz kraft nyomán erre a tempóra valószínűleg minden körülmények között képes az impozáns óriás – ha biztosan tudjuk, hogy beérjük a jó minőségű aszfaltúttal, arra is tud kiváló alternatívát a Brabus
Százra 4,2 másodperc alatt szökken a nehéz vas – csak remélhetjük, hogy az alkotók a fék méretezése során kihasználták az intelligens, adaptív lengéscsillapítókra támaszkodó, 23 colos kerekek adta kereteket, és a piros féknyergek nem pusztán látványelemként vannak jelen a 12 centiméteres kerékív-szélesítés öblében. 
A Brabus 800 iBusiness funkcionalitása persze nem merül ki a száguldásban: fedélzetén komplett mobil munkahelyet rendeztek be. Hogy a nagy sebességű mobil internet ne vesszen kárba, a tetőből lehajtható, 15,6 colos monitor és a kihajtható asztalkákon megtámaszkodó, vezeték nélküli billentyűzet hatékony munkaállomásnak ígérkezik – a rendszer agya, egy Mac Mini a csomagtartóban kapott helyet, az Apple TV-modullal és egy erősítővel egyetemben. 
Az egyedi, hűthető hátsó ülések között egy integrált iPad Minit is találunk; ez egyfajta rendszer-távirányítóként is szolgál, míg az igazgató úr szórakoztatásáról egy szintén beépített iPod Touch gondoskodik. Az üléseket és felületeket csodás, lélegző bőrbe burkolták, de ezzel felesleges sokat foglalkozni, hiszen a vevő azt kaphat rengeteg sok pénzéért, amit csak szeretne. 
Hogy mindez mibe kerül, egyelőre nem tudni, valószínűleg csak indulatszavakkal kifejezhető összegről lesz szó.

Kommentek

  • Guevara

    Nem értem én ezt, hogy a downsizing korában hogyan lehet ilyen autókat építeni. Megveszi az ügyfél az alapot jelentő autót, forgalomba helyezteti, ekkor még megfelel minden eu-s előírásnak és viszi a tuningműhelybe átalakíttatni, ott meg azt csinálnak vele kvázi amit akarnak?

  • cddexter

    Nem csak most, régebben is így volt. Mi ezzel a gond? Bár gondolom ezzel azt kifogásolod, hogy ezzel sokkal környezet szennyezőbbé teszik az autókat. Így van, megteheted. Mint ahogy az az átlagos autós is megteszi aki egyszerűen nem cserélgeti rendszeresen pl a gyertyákat.

  • Guilltonie

    Meg aki nem válogatja szelektíven a hulladékot…

  • Guilltonie

    Oroszoknál meg amúgy sincs EU-s szabvány… :D

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.