Kihívót kap az Audi RS6

Érkezik az 550 lóerős Jaguar XFR-S Sportbrake

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.02.24. 10.00

Mindössze 4,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, és 290-nel megy: félelmetes kombit épít a Jaguar. A fő versenytársak ellen azonban így is kevés lehet.

Várhatóan már két hét múlva, a Genfi Autószalonon bemutatkozik a Jaguar új csodafegyvere, addig be kell érnünk ezzel a kétes hitelességű, bár a márka eddigi R-S modelleivel összecsengő illusztrációval. 
A Jaguar XFR-S kombi változata a szedán ötliteres, kompresszoros V8-as motorját kapja, így teljesítménye eléri az 550 lóerőt, legnagyobb forgatónyomatéka 680 Nm. A hátsó kerekeket nyolcfokozatú ZF sebességváltón keresztül hajtja a blokk, a modell a hírek szerint 4,6 másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet. 
Bármilyen lenyűgöző a vadmacska, természetes ellenségei egy picivel többet tudnak nála – a Mercedes-Benz E 63 AMG 557 lóerővel és 4,2 (összkerékhajtással 3,7) másodperces gyorsulással büszkélkedhet, az Audi RS6 Avant quattro 560 lóerős motorja 3,9 másodperc alatt lövi százra az autót. Végsebesség terén szintén lekörözik a németek: korlátozás nélkül az Audi 305, a Mercedes AMG 320 km/órára képes, a Jaguar 290 köré becsült értékével viszont elég közel kerülhet hozzájuk ahhoz, hogy a Jaguarral szemező vásárlók hátat fordítsanak a kedvéért a német gigászoknak. 
A hírek szerint persze mindez komoly pénzbe fog kerülni; megbízható források 30 millió forint feletti összegről suttognak. Ezzel alighanem még alá is lőttünk az autónak, hiszen az XF szedán második legerősebb kivitele, a csupán 510 lóerős XFR regadóval együtt 27,8 millió forintba kerül Magyarországon.

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Hamilton: Undorító, amit Ricciardo csinál

Lewis Hamilton azt mondja, kizárt, hogy Daniel Ricciardóhoz hasonlóan cipőből pezsgőzzön a dobogón.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

F1: Bottasnak megígérték, hogy mehet a Mercedeshez

A Williams főnöknője, Claire Williams elárulta, hogy fel sem merült, hogy Valtteri Bottast ne engedjék el a Mercedeshez, tavaly ugyanis ígéretet tettek neki, ha alkalom adódik, mehet egy nagycsapathoz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.