Sportkupét varázsoltak a legkisebb Range Roverből

Range Rover Evoque Autobiography Dynamic

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.02.18. 08.00

Keményebb futóművel és 285 lóerős turbómotorral lép színre márciusban a Range Rover Evoque új csúcsmodellje. Vele párhuzamosan luxuskivitelben is megjelenik az Evoque, valamint jön a márka okostelefon-integrációs megoldása.

A Range Rover modellcsaládok mindenkori csúcsmodelljeit jelöli az Autobiography típusjelzés. Ez alaphelyzetben különösen igényes kidolgozást jelent, és valóban, a Range Rover Evoque Autobiography átdolgozott hűtőmaszkjával, az első kerékdobon elhelyezett szellőzőnyílásokkal, ékszer-szerkezetű lámpatesteivel, 20 colos keréktárcsáival, valamint hatféle színben rendelhető, csúcskivitelű bőrkárpitozásával és megvilágított küszöbléceivel a nagyobb testvérektől elvárt, fényűző hangulatot kölcsönöz a kompakt Range Rovernek. 

Range Rover Evoque Autobiography

Az Autobiography modellváltozat a széria két eddigi legizmosabb motorjával, a 240 lóerős, kétliteres benzinmotorral, vagy a 190 lóerős dízellel rendelhető, kilencfokozatú automata sebességváltóval és összkerékhajtással. 
Nem véletlenül írtuk azt, hogy eddigi legerősebb, hiszen az Autobiography modell gonosz ikertestvéreként színre lép a Range Rover Evoque Autobiography Dynamic, amely a pompát jelentős többletteljesítménnyel kombinálja. Vadonatúj narancs fényezéséről messziről felismerni a sportos társuralkodót, amely 285 lóerősre izmosított motorjához átdolgozott futómű-geometriát, középállásban még precízebb kormányművet, feszesebb rugókat és áthangolt, adaptív lengéscsillapítást kapott. 
A kilencfokozatú sebességváltó fürgébben reagál, az első féktárcsákat nagyobbra cserélték, valamint alapfelszerelésként kínálják azt a TVB rendszert, amely szelektíven osztja meg a négy hajtott kerék között a motor 340-ről 400 Nm-re emelt forgatónyomatékát, így hatékonyan mérsékli az alulkormányottságot. 
A harmadik újdonság, amelyet a Land Rover márciusban, a Genfi Autószalonon leplez le, a Land Rover InControl alkalmazáscsomag. Ez egyrészt lehetővé teszi, hogy a felhasználók az Evoque érintőképernyőjéről vezéreljenek mobiltelefonos alkalmazásokat (iOS vagy Android operációs rendszer), másrészt alapvető járműdiagnosztikai adatokat továbbít az okostelefonra.

Land Rover InControl

Kommentek

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Jó vétel vagy nagy bukó? – Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

F1: Videón Rosberg mercis búcsúkörei

A Mercedes a hétvégén Sindelfingenben ünnepelt, a visszavonuló Nico Rosberg megtette utolsó métereit a csapat színeiben.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

Mazda3: nemcsak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

F1: A motoroslegendát is érdekelné a Mercedes-ülés

A MotoGP-veterán Valentino Rossi sem mondana nemet, ha a Mercedes-főnök Toto Wolff felhívná.

F1: Oválpályán repesztett Vettel és Räikkönen – videó

A Ferrari rég nem látott dolgot hozott tető alá: vasárnap az USA egyik legendás oválpályáján, Daytonában száguldottak a vörös Forma-1-es autók.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.