A Range Rover modellcsaládok mindenkori csúcsmodelljeit jelöli az Autobiography típusjelzés. Ez alaphelyzetben különösen igényes kidolgozást jelent, és valóban, a Range Rover Evoque Autobiography átdolgozott hűtőmaszkjával, az első kerékdobon elhelyezett szellőzőnyílásokkal, ékszer-szerkezetű lámpatesteivel, 20 colos keréktárcsáival, valamint hatféle színben rendelhető, csúcskivitelű bőrkárpitozásával és megvilágított küszöbléceivel a nagyobb testvérektől elvárt, fényűző hangulatot kölcsönöz a kompakt Range Rovernek. 

Range Rover Evoque Autobiography

Az Autobiography modellváltozat a széria két eddigi legizmosabb motorjával, a 240 lóerős, kétliteres benzinmotorral, vagy a 190 lóerős dízellel rendelhető, kilencfokozatú automata sebességváltóval és összkerékhajtással. 
Nem véletlenül írtuk azt, hogy eddigi legerősebb, hiszen az Autobiography modell gonosz ikertestvéreként színre lép a Range Rover Evoque Autobiography Dynamic, amely a pompát jelentős többletteljesítménnyel kombinálja. Vadonatúj narancs fényezéséről messziről felismerni a sportos társuralkodót, amely 285 lóerősre izmosított motorjához átdolgozott futómű-geometriát, középállásban még precízebb kormányművet, feszesebb rugókat és áthangolt, adaptív lengéscsillapítást kapott. 
A kilencfokozatú sebességváltó fürgébben reagál, az első féktárcsákat nagyobbra cserélték, valamint alapfelszerelésként kínálják azt a TVB rendszert, amely szelektíven osztja meg a négy hajtott kerék között a motor 340-ről 400 Nm-re emelt forgatónyomatékát, így hatékonyan mérsékli az alulkormányottságot. 
A harmadik újdonság, amelyet a Land Rover márciusban, a Genfi Autószalonon leplez le, a Land Rover InControl alkalmazáscsomag. Ez egyrészt lehetővé teszi, hogy a felhasználók az Evoque érintőképernyőjéről vezéreljenek mobiltelefonos alkalmazásokat (iOS vagy Android operációs rendszer), másrészt alapvető járműdiagnosztikai adatokat továbbít az okostelefonra.

Land Rover InControl