Sportkupét varázsoltak a legkisebb Range Roverből

Range Rover Evoque Autobiography Dynamic

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.02.18. 08.00

Keményebb futóművel és 285 lóerős turbómotorral lép színre márciusban a Range Rover Evoque új csúcsmodellje. Vele párhuzamosan luxuskivitelben is megjelenik az Evoque, valamint jön a márka okostelefon-integrációs megoldása.

A Range Rover modellcsaládok mindenkori csúcsmodelljeit jelöli az Autobiography típusjelzés. Ez alaphelyzetben különösen igényes kidolgozást jelent, és valóban, a Range Rover Evoque Autobiography átdolgozott hűtőmaszkjával, az első kerékdobon elhelyezett szellőzőnyílásokkal, ékszer-szerkezetű lámpatesteivel, 20 colos keréktárcsáival, valamint hatféle színben rendelhető, csúcskivitelű bőrkárpitozásával és megvilágított küszöbléceivel a nagyobb testvérektől elvárt, fényűző hangulatot kölcsönöz a kompakt Range Rovernek. 

Range Rover Evoque Autobiography

Az Autobiography modellváltozat a széria két eddigi legizmosabb motorjával, a 240 lóerős, kétliteres benzinmotorral, vagy a 190 lóerős dízellel rendelhető, kilencfokozatú automata sebességváltóval és összkerékhajtással. 
Nem véletlenül írtuk azt, hogy eddigi legerősebb, hiszen az Autobiography modell gonosz ikertestvéreként színre lép a Range Rover Evoque Autobiography Dynamic, amely a pompát jelentős többletteljesítménnyel kombinálja. Vadonatúj narancs fényezéséről messziről felismerni a sportos társuralkodót, amely 285 lóerősre izmosított motorjához átdolgozott futómű-geometriát, középállásban még precízebb kormányművet, feszesebb rugókat és áthangolt, adaptív lengéscsillapítást kapott. 
A kilencfokozatú sebességváltó fürgébben reagál, az első féktárcsákat nagyobbra cserélték, valamint alapfelszerelésként kínálják azt a TVB rendszert, amely szelektíven osztja meg a négy hajtott kerék között a motor 340-ről 400 Nm-re emelt forgatónyomatékát, így hatékonyan mérsékli az alulkormányottságot. 
A harmadik újdonság, amelyet a Land Rover márciusban, a Genfi Autószalonon leplez le, a Land Rover InControl alkalmazáscsomag. Ez egyrészt lehetővé teszi, hogy a felhasználók az Evoque érintőképernyőjéről vezéreljenek mobiltelefonos alkalmazásokat (iOS vagy Android operációs rendszer), másrészt alapvető járműdiagnosztikai adatokat továbbít az okostelefonra.

Land Rover InControl

Kommentek

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

F1: Szocsiban talán már célba ér Alonso

A Honda a hétvégén következő Orosz Nagydíjra megbízhatósági javításokat visz, a múlt heti teszt után bizakodnak a McLarennél.

Teniszpályára skiccelték fel a luxuskombit

Wimbledon makulátlan gyepébe nem vandálok, hanem maguk a pályagondozók rajzolták bele a Jaguar XF Sportbrake prémium kombi körvonalait.

Felhők közé emel a magyar Trabant motor, és ez nem vicc

Magyarországon az épülő szocializmus találkozása a repülési vággyal érdekes szerkezeteket szült, a felhők közé vágyóknak köszönhetünk egy különleges Trabant motort, ami képes volt embereket égbe emelni.

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

A Toyota felszámolja a közlekedési dugókat

Sikerrel zárult a Toyota Mobilitási Alapítvány (TMF) thaiföldi projektje, amelynek elsődleges célja a hatmilliós Bangkok utcáin gyakran tapasztalható közlekedési dugók enyhítése volt.

F1: Mégsem nyúlnak a DRS-zónákhoz

Bár az előzések száma jelentősen csökkent a Forma-1-ben 2016-hoz képest, a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy döntött, nem módosít a DRS-zónákon.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

Na, hány km új autópálya épül 100 milliárdból?

Az M4 Berettyóújfalu és Nagykereki közti szakaszának első üzeméhez hasonlóan a másodikat is a Duna Aszfalt és a Hódút építheti meg, ezúttal az A-Híd Zrt.-vel együtt.

F1: Napokon belül bejelenthetik a Sauber-Hondát

Ahogy közeleg a határidő, egyre erősebbek a Saubert a Hondával összekapcsoló hírek. Jövőre már két csapatnak szállíthat a japán gyártó.

Fontos változásokra készülhetnek az autósok

Változnak a műszaki vizsgát érintő szabályok és a jogosítvánnyal kapcsolatos rendelkezések.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.