Újra lesz terep-Octavia!

Márciusban jön a Scout

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.02.11. 13.00

Az előző generációs modellek sikerén felbuzdulva újra megépíti az Octavia Scout kivitelét a Škoda. Elődjénél fejlettebb összkerék-hajtást kap.

Először 2007-ben épített emelt hasmagasságú, műanyag takaróelemekkel körbeburkolt, földszínekbe öltöztetett Scout-kivitelt népszerű alsó-középkategóriás óriásából a Škoda. Azóta eltelt hét év és két generációváltás, és elérkezett a harmadik Scout ideje. 

Kívülről könnyű felismerni az autót: 33 mm-rel megnövelt hasmagasság, vaskos fekete burkolatok mindenütt, ezüst betétekkel megvadított, fényezetlen lökhárítók a végeken; az utastérben barnás árnyalatú műanyag felületek, háromküllős kormány és egyedi részletmegoldások éreztetik a vevővel, hogy nem mezei Škoda Octaviában ül. 
Az Octavia Scout a Volkswagen Golf ötödik generációs Haldex-kuplungos összkerékhajtását kapja meg, de egy sor módosítást végeztek a hajtásláncon. Az elődnél nagyobb vonóerő, jobb tapadás, valamint kedvezőbb első és hátsó terepszögek jobb terepképességeket jelentenek. 
A Škoda egyelőre nem részletezte a választható erőforrásokat, de az előd példájából (1.8 TSI és 2.0 TDI) kiindulva közepes teljesítményű benzin- és dízelmotorokra számíthatunk, Euro6-os kiadásban.

Kommentek

F1: A Williams megtalálta az új Maldonadót?

A barcelonai Forma-1-es teszt harmadik napján a Williams újonca délelőtt és délután is eldobta az autót, de legalább fizet. Az élen a Mercedes és a Ferrari.

F1: Nézd meg Ricciardo pihenőkamionját belülről!

Daniel Ricciardo megmutatta, hogy hol pihenhet a tesztelés szüneteiben Barcelonában.

F1: Hivatalos, halott a kiscsapat

A tavaly év végén csődbe ment, februárra bezárt Manor-csapat hivatalosan is visszavonta Forma-1-es nevezését, véget ért a történet.

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Alonso: Az új autók elértéktelenítik a pilótákat

Fernando Alonso szerint az új autók miatt még nehezebb lesz megítélni, hogy melyik pilóta nyújtja a legjobb teljesítményt.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.