Újra lesz terep-Octavia!

Márciusban jön a Scout

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.02.11. 13.00

Az előző generációs modellek sikerén felbuzdulva újra megépíti az Octavia Scout kivitelét a Škoda. Elődjénél fejlettebb összkerék-hajtást kap.

Először 2007-ben épített emelt hasmagasságú, műanyag takaróelemekkel körbeburkolt, földszínekbe öltöztetett Scout-kivitelt népszerű alsó-középkategóriás óriásából a Škoda. Azóta eltelt hét év és két generációváltás, és elérkezett a harmadik Scout ideje. 

Kívülről könnyű felismerni az autót: 33 mm-rel megnövelt hasmagasság, vaskos fekete burkolatok mindenütt, ezüst betétekkel megvadított, fényezetlen lökhárítók a végeken; az utastérben barnás árnyalatú műanyag felületek, háromküllős kormány és egyedi részletmegoldások éreztetik a vevővel, hogy nem mezei Škoda Octaviában ül. 
Az Octavia Scout a Volkswagen Golf ötödik generációs Haldex-kuplungos összkerékhajtását kapja meg, de egy sor módosítást végeztek a hajtásláncon. Az elődnél nagyobb vonóerő, jobb tapadás, valamint kedvezőbb első és hátsó terepszögek jobb terepképességeket jelentenek. 
A Škoda egyelőre nem részletezte a választható erőforrásokat, de az előd példájából (1.8 TSI és 2.0 TDI) kiindulva közepes teljesítményű benzin- és dízelmotorokra számíthatunk, Euro6-os kiadásban.

Kommentek

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.