Márciusban jön az új Škoda Fabia-tanulmány

Szeptemberre várjuk a szériamodellt

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.02.03. 10.00

Egy hónap múlva megismerhetjük az új generációs Škoda Fabiát, illetve annak előtanulmányát. Nagyobb, tágasabb lesz a mostaninál.

A legújabb hírek szerint már márciusban színre lép az a koncepcióautó, amelyből fél év leforgása alatt, szeptemberre kinő a sorozatgyártású Škoda Fabia. Az újdonság érkezését már szeptemberben tudni lehetett, ám az akkori hírekkel ellentétben most nagyobb, tágasabb modellről szólnak a beszámolók. 

Azt eddig is tudtuk, hogy a jelenlegi kiadásában 180 lóerős 1,4 literes motorral hajtott Fabia RS nem éli túl a modellváltást – egyszerűen nincs akkora kereslet iránta, ami indokolná az új modell kifejlesztését. Új információ viszont, hogy a jelek szerint mégis az MQB padlólemezre épül az autó: ez volna a logikus megoldás, ám korábban a minden irányban modulárisan módosítható platform egyéb felhasználási prioritásaira hivatkozva cáfolták annak alkalmazását. Hogy végül mi lesz az igazság, pár héten belül kiderül. 


Annyi bizonyos, hogy a Škoda Yetiéhez hasonló stílusváltásra, a Rapid fizimiskájára számíthatunk az autónál, ugyanakkor az S2000 harcias stíluselemei is helyet kapnak a modern infotainment tartalommal színre lépő, fiatalos karakterű autón. 
A sorozatgyártású Škoda Fabia a tanulmány után fél évvel, szeptemberben léphet színre, forgalmazása még az év vége előtt megkezdődik.

Kommentek

  • titan36

    180 LE változat egyértelmű hogy nem nagy siker ki akar ekkora összegeket fizetni a kötelező biztosításra,meg üzemanyagra.Mellesleg meg a csúcsminőségű útjainkra is minek ennyi ló???Én max elégedett vagyok a 64 LE-vel is.Kíváncsian várom az új széria tesztjét,na nem mint ha venni akarnék,csak úgy általánosságban…

  • masterp

    Jól néz ki..ha már clio méretű lesz, akkor jó.A 180 ló kapcsán annyit, hogy most kellene inkább bevezetniük…eddig nem láttam értelmét a régi fabia-ban..nem tüzes hothatchként kezelték azt az autót.Viszont a clio rs ellen most már így lenne esélye és így, hogy jobb és nagyobb (kicsit sportosabb) külsőt kap, így lehetett volna / lehetne valami sportos hothatch mesét köré írni…viszont tc-n nem írják, hogy lenne új verziós fabia.
    http://kep.index.hu/1/0/545/5454/54543/5454308_fbf5468e4f756b5ead2f14b7aebbe9df_wm.jpg
    “Ahogy tavaly ígérték, az új Skoda Fabia mérete nem változott, de a megjelenése frissült. Az új külsőt a látogatók életkorra való tekintet nélkül imádták.”

  • MetroGoldwinMayer

    Azér a németes semmiylenséget se kéne túlzásba vinni…

    Ez tipikusan az az autó, amit újkorában észre sem vesznek viszont 10-15 évesen se lesz ronda.

  • accelerate.

    Jó a kép. Ha letakarnánk a jelet, 10 ből 10 en benéznék Polonak. Szal az “új” kifejezés erős túlzás.
    Egyet kell értsek az előttem szólóval, hogy elég jellegtelen, és nem lehet vele villogni mert akárhány évesnek néz már most ki, mint pl. szerintem az új A3.

  • Kempelen10.

    Titan! A kötelező biztosítás nem tétel. Az üzemanyag az más, de ha valakinek ilyen autó kell, azt az se veri mellbe.

    De ez meg egy pólóóóóóóóóóóó

  • Kempelen10.

    Accelerate, a villogás az fontos egy ekkora autónál? Hol?

  • accelerate.

    Kempelen. Nem en akarok villogni. Akkor mashogy fogalmazok. Erzelmeket keptelen kivaltani ez a forma ami mar most sem friss. De ha jol tudom, sokaknak bejon pl, a ford fiesta, mert fiatalod, lenduletese

  • accelerate.

    Az elirasert bocsi. Bekattant a telo :-)

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.