Szörnyek terepjárókból

Genfi rémségek

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.03.15. 08.00

A Hamann genfi standja fertelmes, ízlésficamos terepjárókkal sokkolta az arra járókat, egyik áldozatuk egy G-Merci, másikuk egy Range Rover. De más cégek is kitettek magukért.

A Mercedes-Benz G65 AMG-hez nehéz úgy hozzátenni valamit, hogy a végeredmény még emészthető maradjon. Nem is sikerült a feladat. Ugyan a motorháztető könnyítés – karbonból készült, és az egész alig nyom 6,5 kilogrammot – jó ötletnek tűnhet, de a légterelők, a szögletes kipufogóvégek, LED-es fények, valamint a temérdek aranyozás már korántsem ennyire hasznos holmi.

Elegáns, segélyért-járó autó a Hamann-tól, G-osztály alapokra építve

A fekete karbonfedél alatt V12-es hatliteres biturbó motor szégyenkezik a külső miatt, de alapállásban még ebben a rémségben is 612 lóerőt, és 1000Nm-nyi nyomatékot ad ízlésficamos gazdája lába alá. Némi módosítással a Hamann ezt 702LE-re és 1100Nm-re is képes feltornázni. Az arany varázsa alól bent sem tudtak szabadulni, az ülések, egyéb alkatrészek gazdagon kaptak ebből a színből.

 

Aranybetétek díszítik az üléseket

Nem járt sokkal jobban a Range Rover, amely meghatározhatatlan, rózsaszín, tükör-szerű külsőt kapott. A Mystere igazi terepjáróhoz “illően” 4 centivel közelebb hasal az aszfalthoz, és 23 colos felniket kapott. Átrajzolták az elejét, hátulját, és a nyolc centivel szélesebb autó ajtajaira is jutott pár extra elem.

 

Csillogó babarózsaszín fertelem lett a Range Roverből

Úgy fest, a G-osztályú Mercedes elrondításában több tuningcég is komoly kihívást érez, mert egy másik standon – egész pontosan a Mansory-nál – újabb Mercedes terepjáró szomorkodott. A leginkábba vízálló fényképezőgépek formai és színvilágát öröklő G65 és G63 AMG alapjaira épülő rémség a Gronos nevet kapta a keresztségben.

Rikító külseje alatt itt már 840 lóerősre izmosodott a V8-as blokk, amelynek nyomatékát elektronikusan 1000 Nm-en maximálták. A Gronos a szériánál 20 milliméterrel szélesebb karosszériája is karbon elemekkel gazdagodott, szintén hatalmas, 23 colos kerekeken, és 305/30-as méretű Vredestein Ultrac Vorti abroncsokon száguld. Belseje is rengeteg karbon kiegészítőt tartalmaz, de persze a vevő ezen kívül is bármit megkap, amit csak kíván. 

A Mansory is rákapott a G-Merci elrondítására. A Gronos az ő művük.

Kommentek

Ennyibe kerül az új Lada itthon, holnaptól lehet venni

Bemutatták Magyarországon is a Lada Vestát, és végre kiderült, hogy mennyibe fog kerülni. A forgalmazás március első napján, azaz szerdán kezdődik.

F1: Az FIA üzent a csapatoknak, érik a botrány

A Nemzetközi Automobil Szövetség megüzente a Forma-1-es csapatoknak, hogy a vitatott futóműkonstrukciók megváltoztatására kényszerítheti őket.

Kipróbáltuk a világ legcsúnyább autóját

A csúnyaautó-válogatások örök dobogósa, legendás autóipari kudarc, túl hamar jött zseniális koncepció, tákolt borzalom, a világ leghíresebb kémiatanár-droggyárosának ikonikus járműve: hölgyeim és uraim, íme, egy igazi, ráadásul Magyarországon futó Pontiac Aztek!

F1: Videón, ahogy rögtön kicsúszott az újonc

Lance Strollt nem törte össze, hogy az első tesztnapján rögtön hibázott a Williamsszel. Elveszett egy egész nap.

Ha Ferrariba ülsz, soha ne indulj el így

Van, akiknek úgy hozta a sors, hogy egy Ferrari vezetőülésében találta magát, és van, akinek ez a feladat meghaladja a vezetői képességeit. Ha ez a két körülmény adott, akkor születnek ilyen videók.

Újabb női tesztpilóta a Forma-1-ben

A svájci Sauber-csapat a kolumbiai GP3-versenyzőnőt, Tatiana Calderont igazolta fejlesztőpilótaként.

F1: Nézd meg mozgásban az összes idei autót!

Hétfőn elkezdődött az előszezoni tesztelés Barcelonában, az összes F1 csapat 2017-es autója bemutatkozott már pályán.

F1: Folytatódik a McLaren vergődése

A második barcelonai tesztnap délelőttje is a Mercedesé volt, miközben több csapat autója is a garázsban vesztegelt. A McLarennél megint motort kellett cserélni.

F1: A Ferrari megtanult hallgatni, máris támadják miatta

Olaszországban nem vették jó néven, hogy a Ferrari az idei előszezonban hallgatásba burkolózik.

Bűnös és fizet a gyilkos légzsákok gyártója

A Takata hivatalosan is bűnösnek vallotta magát az általa gyártott, világszerte legalább 15 emberéletet követelő hibás légzsákok miatt, és beleegyezett az egymilliárd dolláros büntetőbírság kifizetésébe – közölte az amerikai igazságügyi minisztérium.

F1: 2025-ig marad az Orosz Nagydíj

Az Orosz Nagydíj szervezői szerződést hosszabbítottak, 2025-ig biztosan marad Szocsiban a Forma-1. Éjszakai futam is lehet.

Magyar ötlettel alakulhat át az autós kárrendezés

A gépjármű-kárrendezési folyamatokat támogatja a KárWeb nevű hazai startup. A szolgáltatás próbaüzeméhez már csatlakozott az egyik vezető biztosító.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.