Sötétített üvegű Suzuki a basszustól megremegő ablakokkal és vérző fülű utasokkal megvan? A Pagani a Sonus Faberrel kötött együttműködésében is röpködnek a wattok, de ez egy másik irány, ezek már beláthatatlan dimenziók. És ez még csak a közös munka első lépcsője, ahogy Horacio Pagani, a autógyártó cég vezetője elmondta. 
A Pagani Huayra ennek az első lépcsőnek a kedvezményezettje, amelyben az ülések mögötti rész és az ajtók fogadták be az olasz high-end hangsugárzó-gyártó exkluzív hangrendszerét. Erő és habkönnyűség  – ezek voltak a tervezés alapelvei. Az autó szénszálas kasztnija ihlette a karbon tölcséreket, melyek hihetetlen kemények és könnyűek egyszerre. No meg látványra sem utolsók.

A neodyum mágnesek is légiesek, és itt be is fejezem a süketelést, nézzünk valami olyat, amit egy hétköznapi használó is átlát. 1200 watt teljesítményt ad le a rendszer, ami épp háromszorosa a Huayra hagyományos hangrendszerének, ami szintén nem lehetett valami cinkotai sufnituning. Az biztos, hogy ennyi erővel már tényleg stadionná, koncertteremmé vagy akár mulatós zenét játszó művházzá alakíthatjuk az autó belső terét. Amit a rendszer digitális hangprocesszora meg is tesz, miután a szakemberek az ügyfél zenei ízlésének megfelelően beállítják. 

Jön a hang mindenhonnan

“A réz-magnézium-szilícium tartalmú alumíniumból és a ón-cink-réz ötvözet bronzból öntött hangszóróházak elnyelik a rezonanciát” ilyen mondatokkal akár csajozni is lehetne, meg persze a Huayrával is, amelyben azért a V12-es, hatliteres, 730 lóerős motor elég erős konkurenciát jelent majd a hangrendszernek.

Nincs pontos információ arról, mibe is kerül a hi-fi, de a Sonus Faber egyébként olyan hangszórókat gyárt, amelyek páronként akár 47 millió forintba (!) is kerülhetnek, de az olcsóbbakért is 3-4 milliót kérnek. A 300 milliós Huayrába vélhetően nem az olcsóbb kivitelek kerülne

Vajon az Útinform is máshogy szól belőle?  

Kívülről szinte szerény, alázatos a Pagani