Business-busz Volkswagenből

MTM T300 multimédiás Transporter

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.13. 10.00

A tuningcég alapkivitelben csak a motort erősíti, ezt a Volkswagent azonban luxus tárgyaló- és bulibusznak rendezték be.

310 lóerő a Volkswagen 2,0 literes TSI benzinmotorjából önmagában is elég ahhoz, hogy a mérnökök kérdőn, az ügyfelek ámuldozva vonják fel a tekintetüket.

A T300 ezen kivitelén azonban a hétfokozatú DSG sebességváltóban folytatódó, majd 4Motion összkerékhajtásban végződő hajtáslánc a legkevésbé feltűnő komponens. A Motor-Technik Mayer munkatársai megtartották a 20 colos Bimoto felniket, de a szabvány ikerkipufogót érces hangú sportverzióra cserélték, brutális kétszer egyes kivitelben, a felfüggesztést pedig légrugókkal szerelték fel.

Ezt követte a cégtől szokatlan módon a belső térnek. A szabványos üléssorok mentek a bontóba, helyettük négy, összeforgatott bőrfotel került a dobozba.

Aztán nekiláttak a multimédiás vonalnak: monitorok, televíziók, tabletek, játékkonzolok és hangszórók borítják az autó minden négyzetcentiméterét. A menetirány szerinti executive ülésből érintőképernyőn vezérelhetők a rendszerek, és mert száraz torokkal féllábú óriás a vezérigazgató (vagy valami ilyesmi), kávéfőző, bárszekrény és kristálypohár-tartó is került a gigantikus luxuslimuzinba.

Kommentek

  • gabesz76

    Csak Viktor meg ne lássa,hogy van ilyen:-)

  • gabesz76

    Csak Viktor meg ne lássa, hogy van ilyen:-)

  • gabesz76

    H

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.