Februárban még csak ceruzarajzokat tudtunk mutatni a Sbarro új tanulmányautójáról, mára már túl vagyunk a genfi leleplezésen, és még márciusban Monte Carlóban, a környezetbarát autók számára megrendezett ralin el is indulna a tervek szerint. 
A Réact E. V. 13 hét alatt készült el 30 Sbarro tanítvány munkája nyomán, és nem is néz ki olyan elszálltan, mint a tuningcég modelljei általában – nem rózsaszín, nem hajaz 50-es évekbeli Forma-1-es autóra, Tron-motorra, repülőtéri lépcsőtologató járműre. A Réact belül is szinte ingerszegényke mondható, amit persze hívhatunk sportautóhoz méltó funkcionalitásnak is.  
Sima, kissé megjátszós sportautó az ígért paraméterekkel: a hátsó kerekeket egy hathengeres, 210 lóerős, ötfokozatú sebességváltóval szerelt Peugeot-motor hajtja, az elsőket pedig egyenként egy-egy 24 kWh-s akkumulátorokkal felszerelt 134 lóerős, 750 Nm-es nyomatékú elektromos motor.