A versenyautók nem csak pankrátorai, hanem kísérleti egerei is az autóiparnak: amellett, hogy szórakoztatják a nagyérdeműt, folyamatosan új irányt szabnak a műszaki fejlesztéseknek, és az itt elért eredményeket idővel a sorozatgyártású modelleknél is felhasználják a gyártók.

Jó volna tehát alaposan megismerni a zárt pályák hőseit, ez azonban természetesen lehetetlen; a fejlesztéseket hét pecsét alatt őrzik. Így hát látogatóként marad nekünk a cirkusz: ha már nem ismerhetjük meg a felszín alatti megoldásokat, gyönyörködjünk az autóipar csúcsát és jövőjét képviselő, díszegyenruhás harcosokban.

További fotók és modellek a galériában – a képek között egy kakukktojást is elrejtettünk…

Audi R8 LMS Ultra – hosszú távú versenyekre, privát csapatoknak fejlesztett versenyautó. Vadonatúj aerodinamikai megoldásokat alkalmaztak rajta


BMW M3 DTM - nem variált nyertes csapatain a BMW 2013-ra


Citroën DS3 WRC 2013


Honda Civic WTTC 2013 - Michelisz Norbi és a Zengő Motorsport is ilyen autóval versenyez idén!


Hyundai i20 WRC - folytatódik a Hyundai felkészülése; a Genfbe elhozott autó a fejlesztés második fázisában tart


Infiniti Red Bull Racing RB9 - Vettel és Webber 2013-as F1-es autója


Carlsson SLK340 - a Pikes Peak hegyi felfutóra tervezett versenyautó. 3.4 V8 Judd LMP2 motor, 610 LE. Az autó versenysúlya 780 kg.


Porsche 911 GT3 Cup - a tavaly év végén bemutatott, de Genfbe is elhozott versenyautó 460 lóerős