Korábban már hírt adtunk a Bosch és a PSA közös fejlesztéséről, a sűrített levegős hibrid Citroënről és Peugeot-ról. Most viszont Genfben élőben is megtekinthettük a félbevágott bemutatóautót. A megcsonkított 2008-as Peugeot-n remekül átlátható a rendszer:

A filmezgetés óta utánanéztünk a légmotoros projekt aktuális helyzetének: a Tatánál készülő autók fejlesztése a “második fázisban” van, ami a technológiai finomítást, a sorozatgyártási előkészületeket jelenti. Hogy mikor juthat el Európába az első légmotoros Tata – ez még nagyon a jövő.

A kompresszoros hibridek piaci bevezetését 2016-ra jósolja a francia konszern. Háromhengeres benzinmotorral előzetesen 2,9 liter körüli fogyasztásról beszélnek a kisautókban – kíváncsian várjuk az első tesztautót.