Giccses olasz, Corvette alapokon

Soleil Anadi

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.03.07. 13.00

Közelről megtapogatva a minőségre nem lehet panasz, a belsőt maximális odafigyeléssel húzták bőrbe, a fa valódi és gyönyörű a 230.000 eurót kóstáló Corvette átiratban

A nagy gyártók mellett sok kisebb autóipari szereplő is megmutatja magát a Genfi Autószalonon. A standok nagy részét a jól ismert tuningcégek töltik fel, de akad pár érdekes ínyencfalat, amiről keveset olvasunk, hallunk a médiában.

Ilyen a Soleil Motors nevű olasz manufaktúra is, ahol az átlagostól eltérő luxusra vágyó gazdagok igényeit elégítik ki. Az általuk kínált csomag érdekes egyveleg, a Corvette alapból igénytelen, pórias stílusát turbózzák fel giccsbe hajló olasz stílussal.

egyedi felni, tetszik ez valakinek?

Az Egyesült Államokból származó V8-as technika 651 lóerőt teljesít, amivel a Soleil Anadi 3,5 másodperc alatt katapultál százas tempóra, a végsebesség pedig akár 321 km/óra is lehet a német autópályák limit nélküli szakaszain.

Olasz manufaktúra készíti a bőrborítást, a vevő igényei szerinti színösszeállításban

Közelről megtapogatva a minőségre nem lehet panasz, a belsőt maximális odafigyeléssel húzták bőrbe, a fa valódi és gyönyörű. Mégis az egész pakk a forgószínpadon pörögve gyomorforgató benyomást kelt, főleg a furcsa virágmintás felnikkel.

Az alapár 230 000 euró (68,6 millió forint), ami, valljuk be, nem kevés egy luxussal körbefuttatott amerikai izomautóért.

Kommentek

  • bubibeka1.6

    A gagyi felni és a Need For Speed játékban látott festésen kívül elég tetszetős. Bár ennyiből vehetne az ember egy gyári ZR1 es Corvette-et és egy komoly céggel átépítetthetné a belső + teljes bőrborítás mindenhol. Olcsóbb és még egyedibb lenne.

Szaporodnak az elektromos és a használt BMW-k a magyar utakon

Zöld rendszámos BMW-kről, a további villamosításról és a borzasztó sok behozott használt BMW-ről kérdeztük a márka hazai első emberét.

Gyártani fogják a kínai szuperhibridet

Nem marad tanulmány a Pininfarina H600 luxusszedán, bár mégsem tervezője neve alatt fogják gyártani.

Megdrágul a magyar gumi is

Már szinte hagyomány, hogy ha Genfben járunk, megkérdezzük a gyöngyöshalászi indiai gigaberuházás ügyvezetőjét, hogy is állnak a dolgok a magyar Apollo-gyár háza táján.

Páhuzamos valóságot nyitott a Renault

Vegyen egy mély lélegzetet. Hunyja be a szemét. Képzelje el, hogy nincs klímaváltozás, nincs ár-érték arány, nincs család, nincs praktikum. Csak az Élmény számít. És most képzelje el azt az autót, amely megadja ezt az élményt! A Renault elképzelte.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger Forma-4-es balesete a Donington Parkban.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

Tarlós bedurvult, ez lett a bírságkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

F1: Räikkönen az élen, menet közben esett szét a Force India

A Forma-1-es Orosz Nagydíj első szabadedzésén a Ferrari Mercedesek előtt végzett, a leggyorsabb Kimi Räikkönen volt. A Force India látványos hibát produkált.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.