Januárban mutatkozott be Amerika nemzeti sportautója, a Corvette hetedik generációja. Akkor kupéként ismertük meg, az éppen zajló Genfi Autószalonra pedig megjött a kabrió. A vászontetős szépségről visszafogottan ujjong a márka.

Indoklásuk egyszerű és kikezdhetetlen: mivel a modellt eleve kabriónak tervezték, az elvileg másodikként bemutatott nyitott verzió az utolsó csavarig megegyezik a fix tetős kivitellel. Szerkezeti módosítást kizárólag a lehajtható vászontető által megkövetelt felkészítés, valamint (szintén ehhez kapcsolódóan) az első biztonsági övek felső bekötési pontjának áthelyezése követelt meg.

A Corvette kabrió legújabb kiadása motoros mozgatású vászontetőt kapott, amely akár távirányítással is nyitható, illetve zárható, menet közben pedig akár 50 km/óráig gond nélkül mozgatható.

Minden egyéb tekintetben a kupé Corvette-nél megismert adatok a mérvadók. Ennek értelmében a 6,2 literes, nyolchengeres, 450 lóerős, 610 Nm nyomatékú motor nagyjából négy másodperc alatt gyorsítja százra az autót, a hétfokozatú kézi sebességváltó automatikus gázfröccsel segíti a zökkenőmentes kapcsolást, a tömeget szénszálas karosszéria-elemek és utastéri burkolatok csökkentik.

Opcióként pályára tervezett Z51 kivitel is rendelhető, részlegesen önzáró differenciálművel, száraz karteres kenéssel, a hajtáslánc-komponensek hatékonyabb hűtésével, valamint különleges aerodinamikai csomaggal.