Rettegj, Octavia!

Hagyományos kombiként tér vissza a Dacia Logan MCV

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.05. 10.00

Buszlimuzinos feladatait átvette a Lodgy és a Dokker, így a Dacia Logan MCV személyautósabb kivitelben, tágas és csinos kombiként térhetett vissza.

A Genfi Autószalonon bemutatkozott a vadiúj Dacia Logan MCV. Egy hajszállal még hatalmas elődjénél is hosszabb, bár helykínálatában nem vetekedhet vele – igaz, erre már nincs is szükség.


A Logan MCV az alsó- középkategóriába sorolható hagyományos, ötszemélyes kombi, tekintélyes 573 literes csomagtérrel.

A 4,49 méteres autó alacsonyabb és kevésbé sarkos, mint elődje, a kettő közötti legfontosabb különbség a felfelé nyíló csomagtérajtó. Ezzel a megoldással egy új, népes vásárlói réteg nyílhat meg a Dacia számára, amely napjaink legjobb ár-érték arányú kombijainak fogja megnehezíteni a napjait.

A Logan MCV felszereltsége és motorválasztéka megegyezik az ősszel bemutatott lépcsőshátú Loganéval. A gyári LPG átalakítással is kérhető, 1,2 literes, 75 lóerős benzinmotor mellett a takarékos háromhengeres TCe 90 turbómotor is megjelenik a kínálatban.

A 1,5 literes dízelmotor 75 vagy 90 lóerős kivitelben kapható, 3,8 l/100km átlagfogyasztással. A kedvező károsanyag-kibocsátású motorok fogyasztása további 10 százalékkal csökkenthető a rendelkezésre álló Eco üzemmód aktiválásával.

A Logan MCV uniós kivitelein alapáras az ESP és a négy légzsák; a kényelmi tételek között gyári navigációs rendszer, tempomat és tolatóradar is szerepel. Vélhetően a legolcsóbb családi autóként érkezik a piacra.

Kommentek

  • Specialized78

    Azért az a 0.9 literes turbómotor egyáltalán nem olyan takarékos,mint az itteni írásban szerepel.Az összes eddigi tesztben,amit olvastam,mind kiemeli,hogy bizony sokat eszik.Az autó egyébként tetszik.Vagy az alap motorral,vagy a diesellel kellene.

  • RenaultF1Team

    0.9 TCe Clio 4 tesztautóként 6,5l/100km. Az sok?
    Ekkora autóhoz szerintem a 1.5 dCi 90 LE kell…

  • mtbe

    nagyon jó :)

  • Pali982

    Szép és praktikusnak ígérkezik,de az 1.2-es benzinmotor biztos h kevés lesz főleg gázosítva.Pedig az LPG-re szerintem még lenne igény.A Duster-rel kapható 1.6-os benzines erőforrás jobb lenne bele.Ez a dci szerintem zsákutca, felejtős.Nem a dízel javítására akarnak az emberek keresni szerintem.Bár nem mindenki látja így,bár ne lenne igazam.

  • geotrinus

    Gondolom, aki megveszi ezt az újabb román csodát, azt nem érdekli majd a 3 csillagos NCAP teszt.

  • mtbe

    nem kell összetörni :D (jó persze ha egy hülye belé megy az már baj)

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.