Hagyományos, mechanikus összkerékhajtása a Subaru egyik fő ütőkártyája, a jövő kedvéért azonban ezt is feláldozza a márka: a Viziv tanulmány hátsó kerekeit oldalanként egy-egy villanymotor hajtja. Nem átlagos azonban ez a hajtás: ívmenetben például automatikusan megnöveli a hátsó tengelyre juttatott nyomatékot a vezérlés, kis sebességű kanyarodásnál pedig csak a külső kerék kap hajtást, így kisebb íven fordul az autó.

A hibrid hajtáslánc alapját a márka bevált kétliteres dízel boxerje adja; ehhez összesen három (elöl egy, hátul kettő) villanymotor csatlakozik; az erőátvitelről CVT váltó gondoskodik. Elinduláskor kizárólag a három villanymotor üzemel, de a lítium-ion akkumulátorok meddig képesek önállóan mozgatni az autót, arról nincsenek információk.

A Subaru bevált teljesítmény-szabályozó SI-DRIVE rendszerének módosított változata is megjelenik a képletben: az optimalizált üzemmód mellett környezetbarát és sportos beállítás áll a vezető rendelkezésére. A vezérlés egy előre tekintő sztereó kamera adatait is figyelembe veszi: az EyeSight rendszer az autóra váró domborzati és útviszonyokat figyelembe véve dönt a hajtás különböző komponenseinek igénybe vételéről.

A 4,32 méter hosszú, 1,9 m széles, 1,51 méter magas autó utastere a hiányzó B-oszlopnak köszönhetően egyszerűen megközelíthető; a kardántengely hiánya sík padlót és kiváló lábhelyet biztosít a vezetőnek és három utasának, akik egytől egyig saját kijelzőrendszert kapnak.