A Mazda6 bevezető színére, a több rétegű mélypiros árnyalatra annyira büszke a gyár, hogy azóta szép fokozatosan elterjesztik a teljes modellkínálatban – hogy a változást beharangozó fotókon miért fehér autó szerepel, rejtély, de biztos meg van az oka.

A CX-5 időközi megújulása egyébként nem a külsőségekre helyezte a hangsúlyt.

Átdolgozták például a motorvezérlést, hogy szabadabban foroghassanak a motorok: a piros tartomány alja a 2,2 dízelnél 250, a 2.0 benzinesnél 300/perccel csúszott feljebb. A dízeleknél más trükköt is bevetettek a dinamizmus és a takarékosság hatásos elhatárolására: az automata váltós kivitelbe beépítették a korábban kihagyott kickdown kapcsolót, így markánsabb, fürgébb gyorsulás csalható elő az autóból.

A kezelőszervek tekintetében hangvezérlést kapott a zenelejátszó, bejövő sms-eink pedig immár a fedélzeti képernyőn is olvashatók. De hogy azok is örüljenek a frissítésnek, akiknek nincs okostelefonjuk, a könyöklőn strapabíró műbőrre cserélték a korábbi szövetkárpitot.