Az európai C-HR vásárlók háromnegyede hibrid hajtáslánccal veszi meg pici crossoverét, ezért a Toyota úgy döntött, erre fekszik rá legújabb tanulmányával. Az alapkivitelben 122 lóerős hajtáslánc teljesítményét megnövelték, de hogy pontosan mennyivel, azt egyelőre nem árulják el: a szériaverzió már 2018 elején megjelenik, majd akkor kiderül.

Optikailag brutális aerodinamikai és erőt sugárzó kiegészítők helyett maradtak a színek erejénél. Matt kivitelű sötét ezüst fényezés, fényes fekete díszítőelemek, valamint narancssárga minden mennyiségben: a tetőoszlopokon, a hűtőmaszk rácsozatának belső felén, és még a tető háromszög-terepmintázatában is.

Az utastér szintén fekete-narancs kombóban díszeleg, az ülések aszimmetrikus varrású kárpitozása talán a szintén aszimmetrikus műszerfalra akar rímelni.